Joost Lips – Offensief van de Schoonheid (22) Jezus van Nazareth

Jezus of Nazarath (foto t (foto Akiane Kramarik)

Offensief van de Schoonheid (22) Jezus van Nazareth

Geschilderd door Akiane Kramarik, waar van een Video Verslag onder aan dit Bericht volgt (foto Akiane Kramarik)

Als Katholiek Op Gevoed Jongetje had ik Al Snel het Besef, dat mijn Weerzin tegen Verplicht Kerk Bezoek Geheel Los stond van mijn Liefde voor Jezus van Nazareth. De Predikers in Gods Huizen waren, een Enkele Uitzondering Daar Gelaten, Saaie Sprekers, die Hier en Daar door het Kerk Volk, en Masse, Monotoon werden Na Gesproken. Ik verdacht Niemand er van een Fontein in het Hart te hebben. Maar Telkens als een Preek van Jezus werd Gereciteerd spitste ik mijn Oren, was het Op Eens Interessant geworden.

Het Bestaan van Jezus zou Historisch Niet Bewezen kunnen worden. Ik heb Gesproken met Mensen, die zeiden, dat Bewezen is, dat Jezus Nooit heeft Geleefd, dat het Verhaal Verzonnen is. De Bewijzen Zelf gaven ze Er Nooit Bij. ze geloofden dus Zelf Maar Wat. Maar ik zal je zeggen, als Jezus in der Daad Nooit heeft Bestaan, dan nog houd ik van zijn Uit Spraken, die Mens Lievend en Diep Zinnig zijn. Heeft een Op Lichter Jezus en zijn Uit Spraken Verzonnen, dan had die Op Lichter een Bijzonder Mooi Hart.

Van Avond mocht ik een Video genaamd The End Times Movie (2022) ontdekken op de Web Site robscholtemuseum.nl, waar in Al Snel wordt Beweerd, dat het Leven van Jezus door Vele Historici is Bevestigd op Grond van Traceerbare Feiten en Documenten. Ik heb, Geïntrigeerd, een Kwartier van de Film Gezien, Bewaar de Rest voor Later, voelde de Behoefte deze Tekst te Schrijven.

Ik heb Alle Reden Aan te Nemen, dat de Geschied Schrijving op Zeer Veel Fronten is Vervalst. Mensen, die Gods Gelovigen Af Doen als Imbecielen hebben er Geen Moeite Mee Beweringen van de NASA of Gedrochten als Anthony Fauci als ‘Ware Wetenschap’ aan te nemen. Dat is Religie Pur Sang en het Idee. dat dit Rationeel en Objectief is, is een Aanname, die Kritiekloos door Gelovige Volgelingen wordt door gezet als zou het Feiten betreffen. Ik ga Niet Mee in die Onzin.

Jezus hoeft Niet Historisch Bewezen te worden als hij Nu Voelbaar voor Mij is. Ik Geloof Niet in Jezus, ik Versta Wat hij Zegt. De Intelligentie van de Man uit Nazareth is Niet Recht Lijnig, Partijdig en Louter Cerebraal, maar Vol Hartig en Niets Uitzonderend. Een Mooi voor Beeld Hier Van is de Gelegenheid, waar in een Vrouw was Betrapt op het Plegen van Overspel. volgens de Joodse Wet moest zij Gestenigd worden Tot de Dood er op volgde. De Kwestie werd aan Jezus voor gelegd om hem in de Val te Lokken, immers, als hij zou zeggen, dat ze Niet Gestenigd moest worden, dan konden de Joodse Leiders hem In Rekenen, om  dat hij Mozes’ Wet Over Trad. Zou hij zeggen, dat ze Wel de Dood door Stenen verdiende, dan zouden de Joden, dit Bij de Romeinen Melden, die er Niet van Gediend waren, dat Joden hun Eigen Te Recht Stellingen uit voerden. Jezus trapte Niet in deze List en zei

Wie zonder Zonden is Werpe de Eerste Steen

Ik ben Bepaald Niet Bijbel Vast, heb het Boek Nog Nooit in zijn Geheel Gelezen. Ik ben een Man, die van Taal houd, maar Niet als een Advocaat om Kromme Zaken Recht te Spreken, Veel Eer als een Vrij Vogeltje, dat wil Zingen, zo als het Gebekt is. Taal is, als Muziek, een Vorm van Expressie, die Kapot wordt Gemaakt als Betekenissen van Woorden Na Drukkelijker dan het Lied worden gemaakt. Dan krijg je Politieke Correctheid, Woke Waan Zin, en Buiten Sluiting van Diegenen, die het All Inclusive Dictaat van Zo Genaamde Globalisten Niet Volgen. De Schrift Geleerden hebben er Niets van Begrepen, daar om werden ze Ten Slotte Schrift Geleerden.

Ik ben Ook Geen Missionaris, wil Niemand Bekeren, maar ben van Zelf Sprekend Verheugd als Iemand de Schoonheid van Jezus Her Kent en Op Nieuw Gewaar wordt. Als de Monsters van deze Wereld Alle Religies Verboden hebben, Alle Heilige Boeken hebben Verbrand, leeft het Licht van Christus Nog Altijd in Ieders Hart. Of het Herkend Wordt hangt van een Ieders Intentie af. Het ziet er Voor als Nog naar uit, dat de Meeste Schapen zich laten Leiden door het Dictaat van de Meerderheid, Wat Onterecht als Veilig wordt Gezien.

Velen staan bij de Deur, maar het zijn de Eenlingen, die het Bruids Vertrek zullen Binnen Gaan

Het Gezanik over Israël heb ik Nooit Begrepen. Dat de Joden Jezus hebben Vermoord, is Al Net Zulk een Onzin als dat Israëlieten het Uit Verkoren Volk zouden Vormen. Jezus was Geen Nationalist. sprak Individuele Zielen aan, sprak In die Dagen Waar in hij leefde de Taal van die Tijd en Geo Grafische Cultuur.

Ik zeg U: Zelfs in Israël heb ik Zo’n Groot Geloof Niet Gevonden

God is In mijn Ogen Geen Schepper, maar de Ongrond, die Schepping Mogelijk maakt. Schepping is Dualistisch, Ongrond is Absoluut en Nergens Af Wezig. Zo versta ik Jezus als hij over de Vader spreekt.

De Vader en ik zijn Één

De Recht Spraak´ heeft hem Gekruisigd en hem de Meest Vreselijke Stervens Uren Bezorgd. Schoonheid lijkt Niet van deze Wereld, en toch kwam hij Hier. Hoor Jezus van Nazareth met je Hart, Lieve Mens, en Over Stijg de Waan Zin, die hem Dood wilde.

Ik eindig met de Video over het Ontstaan van de Af Beelding Boven Aan dit Bericht.

Eemere Fenomenen,

2 Comments

1. Ik hoorde onlangs een Bijna Dood Ervaring van iemand die daar Jezus had ontmoet.
    Deze vertelde, dat dit portret het enige portret was, wat leek op de man die ze daar zag.

2. Mooi. Ook de vraag of het geoorloofd is belasting te betalen aan de Romeinse keizer is zo’n schitterende diamant of de “vrouw bij de put”.
    Als je de Heilige Geest ontvangt weet je het helemaal zeker: Hij is de Zoon van de Levende God.
    Doe wat Hij zegt.

Reacties zijn afgesloten bij dit onderwerp.