Fok! | tong80 – Het blijft Mooi, dat ik in het Rob Scholte Museum hang, Wat zal ie Trots zijn, Onze Robbie (…)

Het blijft Mooi, dat ik in het Rob Scholte Museum Hang, Wat zal ie Trots zijn, Onze Robbie (…)

7889   tong80
Spleenheup

Geen idee hoe ie plots mijn achter grond op de voor grond is geworden. Iedereen, die mijn achter grond een beetje kent, weet dat ik dit nooit met op zet heb kunnen doen. Ik ben het type van de stekker er uit, en er weer in, god zegene de greep, en hopen, dat de PC het weer doet. Ik ben de laatste tijd aan het typen, dat het een lieve lust is. Hamer met m’n snelle, knokkelige vingertjes als een edelsmid op zijn schaam beeld.

De vonken vliegen er van af. de laatste tijd laat ik een verwoestend, digitaal landschap achter me. De rook is nog niet op getrokken of de kruit dampen walmen swingend en gloeiend van het toetsen bord. Heb ergens op een verkeerd knopje geklikt denk ik. In mijn haast ad rem te zijn ben ik me zelf voor bij gelopen. Daar zit een Koos grap in Ik type sneller dan de schaduw van Lucky Letters. Nu heb ik iemand van de verkeerde kant aan de voor kant, waar ie zelf de voor keur geeft aan de achter kant.

Z’n schaterende nep lach, glimt nu glanzend, als een fluoriserend glij middel, van af m’n beeld scherm de kamer in. Nooit kunnen vermoeden. dat ik deze glad jakker over de vloer zou krijgen. Het is best wel goor en ordinair. De air, die hij normaal al heeft, als ie uit de hoogte doet, is nu wel erg tastbaar.

Ik tast echt in het duister. Als ik het zou willen, lukt het me niet. Geen idee hoe je een foto op je beeldscherm krijgt. Ik kan ook geen foto van die foto op mijn beeldscherm maken. Daar heb ik de apparatuur niet voor. Geen mobieltje en geen iPod. Ik dub nu, of ik hem zal laten staan.

Het heeft wel iets, een valse nicht over de vloer. Beter dan een geil neef, of een kutz wager. Z’n hoofd is wel uit gerekt naar links en naar rechts. Beetje een breed beeld kikker. Soms wens je Gordon toe. dat ie een kikker in de keel krijgt, zo komt ie me af en toe de keel uit. Hij heeft vaak het hart op de tong. Dat is wel een plus punt. Maar als een rase chte tong schaam je je ook wel eens. Dan vliegeren de vonken links en rechts van het schaam beeld scherm.

Heb inmiddels de over weging genomen, ik laat hem voor lopig staan. Nee niet weer een Koos grap, dan wordt Rob Scholte jaloers. Je moet niet strooien met te veel Koos grappen. Hij heeft er immers zelf niet voor gekozen. Over strooien gesproken. De Weg Wijs Piet schijnt iets te hebben met Sylvana Simons. Ze was van het padje af en de weg kwijt. Verstrooid zeg maar. Na dat ie haar één of andere hoek van de slaap kamer had laten zien, bleven ze contact houden. De omhoog gevallen kapster is in de zevende hemel. Ze ziet zelfs de maan weer door de bomen schijnen. Dat het een graf tak is, wil in deze natuurlijk wel helpen.

Ik dwaal af. Terug naar de immer goed lachse Gordon, het straat schoffie van wel eer, die nog steeds de harten weet te stelen van de op rechte, gemiddelde RTL 5 kijker. Die zo veel platen heeft verkocht, dat ie een tweede schuur moest bouwen om ze kwijt te kunnen. De ras artiest. waar van menig een geen nummer van weet te noemen. Die hoog hartig zijn af scheid aan kondigde, niemand weet waar van. Die zegt genoeg te hebben van alle publiciteit en weer anoniem wil gaan leven, echter twee dagen na die op merking een pers bericht rond stuurde met het wereld nieuws, dat ie bijna naar Nice op vakantie was gegaan.

Dit alles bij elkaar, heeft mij doen besluiten hem op mijn beeld scherm te laten bivakkeren. In het leger heeft ie nooit gezeten, daar zouden ze hem er als bivak muts toch uit hebben geflikkerd. Ik ben in middels aan zijn gezelschap gewend geraakt. Zo lang ie z’n muil houdt, tolereer ik hem. Gieren met Geer en Goor. Tong doet het.

Fok! | tong80 – General Chat: Ik ben een Grote Digibeet, heb Nu Plots Gordon op m’n Desk Top (…)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe!

donderdag 11 januari 202416:09

6990  golfer
Ouwe Jongere

pi_211994274 Het Rob Scholte Museum al sinds 2020 gesloten, dus is dit oude artikel wat achter haald. :')

:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot.
Oscar Wilde

donderdag 11 januari 2024, 16:10

158791 koemleit

Ik heb dus deze OP gelezen, ben naar de site van het museum gegaan zelfs.

Maar ik snap er dus niets van.

Wat heb ik gelezen? is het iets geniaals, dat me boven de pet gaat?
Of is het je reinste war taal?

donderdag 11 januari 2024, 16:12

156258 Metalfrost

dude, what

Een tong80 topic.

Het is alles. wat je zelf al beschrijft en nog wel meer dingen.

Google is your friend, abuse your friends.

donderdag 11 januari 2024, 16:12

486266 herverwijderd

Het leed is al geschied.

Benieuwd wat het werk van tong80 op gebracht bij de veiling.

donderdag 11 januari 2024, 17:07

472055 Het_Bokje
altyd

Even de site aan klikken (…)

Shit over Gaza, meuk over Russia
Crap die maanden oud is, maar gepost wordt onder ‘vandaag

M’n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.

donderdag 11 januari 2024. 17:10

6990 golfer

pi_211994795 Scholte is dan ook zo gek als een deur.  :+

“There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot.”
Oscar Wilde

Fok!, 11 januari 2024