Wijkteams, Vrijwaard en Rob Scholte in DWOZ

Den Helder – Geen vier, maar slechts een wijkteam voor heel Den Helder. Hoe en waarom vertelt wethouder Odd Wagner zaterdag in het radioprogramma De Week op Zaterdag. Verder aandacht voor het Rob Scholtemuseum, het zwartboek over Vrijwaard, Woningstichting en nog veel meer.

In de rubriek ‘De politieke week van’ is dit keer Marcel de Knijff van de Stadspartij te gast. Ruud Wegman komt vertellen over de zorgen van de binnenstad ten aanzien van de plannen van het ravelijncenter en Jack de Vries vertelt hoe Den Helder Maritiem de nationale damesploeg waterpolo naar Den Helder wist te halen.

Rob Scholte komt langs om te praten over het gesprek met de gemeente, eerder deze week, en hoe hij tegen de toekomst van het museum in het postkantoor aankijkt. Namens vakbond ABVAKABO FNV geeft Maureen van der Pligt een toelichting op het deze week aan de Tweede Kamer aangeboden zwartboek over Vrijwaard.

Kernteam
Financieel directeur Peter Kramer van de Woningstichting Den Helder komt in de uitzending om te vertellen over de uitverkiezing tot beste corporatie van het land. Wethouder Odd Wagner licht toe waarom een kernteam voor heel Den Helder beter is dan een apart wijkteam in elke buurt en Jessica de Jong vertelt over de benefietavond voor KiKa, zondag in sporthal Sportlaan.

De Week op Zaterdag is elke zaterdag te beluisten via de LOS, tussen 09.00 en 12.00 uur. De herhaling is op maandagmiddag, van 15.00 tot 18.00 uur.

Bron: http://denhelderactueel.nl