Wally van Middendorp – Voor niets gaat de zon op

Hi Rob,

Misschien dat je die punk en post punk beweging eind jaren ’70 – begin jaren ’80 helemaal niets meer interesseert en het Plurex label was een zeepbel gerund door een mislukte platenbaas en een geniale gek. Maar uh, hebben we samen geen bijzondere ervaringen gedeeld, plaat opnamen gemaakt met The Young Lions die grensverleggend waren? Het verleden is het verleden maar we zouden niet zijn wie we zijn zonder ons verleden en er is niets mis mee om (nog) een keer stil te staan bij dat verleden.

Zoals je weet, voor niets gaat de zon op en Sinterklaas is nog niet in het land dus vraag ik je hierbij om het NoFun/Torso/Plurex Project te ondersteunen door een of meerdere van de drie unieke door Max Kisman en Joost Swarte vormgegeven, CerTiFiCaTen te kopen. We hebben er eentje voor de meest joviale gevers maar zij die het wat minder willen laten hangen kunnen natuurlijk ook aanschuiven. Ben je nog steeds een dwarsligger en wil je helemaal NIX te doen hebben met de TenToonStelLing of de MaKen KaBaal avond in Paradiso? Koop dan een NIX33 certificaat en doe lekker verder NIX!

Eventueel tot ziens op 18/2 in de Melkweg galerie voor een demonstratie tape bakken en/of op 25/2 in Paradiso voor live uitvoeringen van een aantal Plurex klassiekers.

Wat moet je doen voor zo’n CerTiFiCaat en zijn voordelen? Maak het bedrag over op NL43ABNA 0523010206 t.n.v. NofunTorsoPlurex. Ga vervolgens naar de website http://plurex.nl en meld je daar. Daarna ontvang je van een bericht over de verdere afhandeling.

NoFunTorsoPlurex CerTiFiCaat PLUS78
Bij een gift van 78 of meer euro ontvangt de gever:
*fraai ontworpen persoonlijk certificaat
*gratis toegang tot concert in Paradiso op 25 februari
*deelname aan de TipPel op 24 februari
*heruitgave van het beruchte punkblaadje Attack
*uitnodiging voor de turbulente opening van de expositie op 18 februari
*speciaal NoFunTorsoPlurex vouwblad, gesigneerd door de vormgevers Joost Swarte en Max Kisman

NoFunTorsoPlurex CerTiFiCaat RIP45
Bij een gift van 45 euro ontvangt de gever:
*fraai ontworpen persoonlijk certificaat
*gratis toegang tot concert in Paradiso op 25 februari