Sid Lukkassen – ‘Conservatief Denker doet Iets, dat Niet Conservatief is’ + Chris Aalberts – Kijkers Lukkassen Seks Film Geen Haar Beter dan Makers + OPHEF – Nieuwe Hollandse Cinema

De Eeuw van Stront (foto Frontaal Naakt)

Jini Jane (foto Twitter)
Sid Lukkassen ((1) foto The Post Online)

Conservatief Denker doet Iets, dat Niet Conservatief is

Mijn Leven én Publicaties hebben getoond hoe Belangrijk het is Om Open te Zijn naar Mensen van Alle Politieke Gezindten. Iedereen weet, dat mijn Oeuvre Taboe Doorbrekend is. in Avondland en Identiteit kwam bijvoorbeeld het thema Polyamorie voorbij. In Levenslust en Doodsdrift onderzocht ik de Seks Rechten van Autisten. Ook schreef ik over de Levenswandel van de Flamboyante Auteur Theo Kars. Kortom, iedereen, die mijn Oeuvre kent, weet dat dit juist de Kracht is van het Oeuvre. Zoals de Onlangs Overleden Vlaamse Volksfilosoof Francis van den Eynde zei:“Sinds ik Avondland en Identiteit heb gelezen, zie ik dat er Weer licht boven Nederland Schijnt – en het is Géén Puriteins Boek!

Je moet Heel Diep de Maatschappij In Gaan, en juist ook de ‘FringeElementen van de Samenleving Onderzoeken, om het Tijdsbeeld in zijn Volheid te kunnen duiden. Hier past mijn Oeuvre in, evenals mijn ProjectWees Afgrondelijk’. Mijn Streven Om me In een Breed Palet van Levenskunstenaars te Verdiepen. Mijn Artikel over Markies De Sade past hier in, maar ook bijvoorbeeld mijn Gesprek met Theo de Wit over Carl Schmitt, evenals mijn Gesprek met de Llfe Coach Guido Fox. Het is ook een Motivatie geweest om aan de ‘Seks en SublimatieEssay Wedstrijd mee te doen.

Authenticiteit is een Humanistische Waarde, die verdwijnt Onder Druk van Sociale Media, ‘WokeCensuur en Filter Bubbels. Ik blijf het Waardevol vinden om mezelf Open te Stellen voor Mensen van Andere Politieke Richtingen. In mijn Leven heb ik Ervaren, dat je juist ook Productieve Krachten kunt ervaren met iemand, die Ideologisch Diagonaal Tegengesteld is Aan Je Eigen Politieke Achtergrond. Zoekende naar deze Energie maakte ik, Op Advies van een Vriendin, een Afspraak met Jini.

Natuurlijk Niet om eenEchte Porno Film te Maken, maar Om Jini Te Ontmoeten, een Gesprek te Voeren over haar Beweegredenen achter het Project en dan Stapsgewijs te Ontdekken Hoe Ver we Daar In zouden Willen Gaan. Kate Sinha van KIRAC heeft dit met Zo Veel Woorden Toegegeven, toen ze me zei, dat ik als Één van de Weinigen door de Presentatie van het Project had Heen Geprikt. Zelf zag ik het Als Twee Acteurs, die Samen een Filmproject Overwegen. Dan doe je eerst een Try Out, waarin je ontdekt, Of je Op Elkaar Ingespeeld Raakt, en Als dat Niet het Geval is, dan Zet je het Project Niet Door.

Sterker nog, ik was In de Veronderstelling, dat ik met Jini een Één op Één Kennismakend Gesprek zou voeren. Daar Aangekomen bleek er een Heel Team Omheen Aanwezig. Maar goed, ik ben Filosoof, mijn Relatie was Na Jaren van de Baan, ik was Net Weg uit Brussel – je bent Single en je bent dan Toch Nieuwsgierig naar Hoe Je Jezelf Erbij Voelt. Als je dan in zo’n Project terecht komt, Wat Potentieel Zo Veel Stress kan Opleveren als het Niet Goed wordt Gemanaged, dan is het Uiterst Belangrijk. dat je Allebei als een Echt Team op Elkaar bent Ingespeeld. Dit Wederzijdse Vertrouwen Voelde ik Niet.

Hoewel ik er een Slecht Gevoel bij had, en dit Kenbaar maakte, wilden de Makers de Publicatie van de Film Tóch Doorzetten. Het Product van mijn Wanhoop werd het Werktuig van hun Hoop. Zonder dat ik hier in werd gekend, verschenen er Vooraankondigingen over Mij. Vanaf dat Moment voelde ik mij Overvallen door de Berichten, wat nog Bovenop Zware Persoonlijke Tegenslagen kwam, zoals Mijn Operatie en het Overlijden van mijn Grootmoeder. Dit veroorzaakte een Serie Aanhoudende Stress Klachten, waardoor ik mij Wegens Gezondheidsredenen moest Terugtrekken uit het Project.

Heb ik een Fout Gemaakt? Het was een Impulsieve Actie, Misschien had ik Het Niet Moeten Doen. Maar Nu een Woord tot mijn Critici. Hebben jullie Dit Niet Altijd Verkondigd? De Progressief Liberale Media van Nederland zijn Nu Plots Puriteins, en Jagen op Iemand, die Impulsief in een Project is Terecht Gekomen. De Mensen, die Zich Nu tegen Mij Afzetten, zijn Precies de Mensen, die Onder Meer Prostitutie, Echtscheidingen, Abortus en Pornografie Vergoelijken. Zij zijn Bereid om een Verandering te Ondergaan Om Zich Af te Zetten tegen Mij. De FilmVanuit de Gezondheidsoverwegingen heb ik hem Niet Gezien – wordt zo tot een Clowneske Lachspiegel, die een Systeem toont, dat zich Subversief voedt met de Energie van Hen, die Zich Tegen Dit Systeem Verzetten.

Ik vind het Bizar, dat KIRAC de Film publiceert Zonder Mijn Instemming. Tegelijk zie ik hoe Contra Productief het is om daar Met Hen Ruzie Over te Maken. Dat is, omdat ik de Drang tot Scheppen begrijp. Als ik een Boek wil Uitgeven, dan zou ik mij Niet laten Stoppen en sterker nog, Alleen Maar Fanatieker worden bij Tegenwerking.

Dat Leert mij Veel over Mezelf. Mijn Sterkste Drijfveer is mijn Scheppingsdrang. Ik had Veel Hoger in de Politiek Gezeten Als ik Kleurloos Mijn Mond had Gehouden. Maar uiteindelijk zijn Financieel Gewin en Politieke Status Niet Mijn Drijfveren. Wat Mij Drijft is de Drang om te Scheppen. Met Wees Afgrondelijk wens ik een Zijbeuk aan de Kathedraal van mijn Oeuvre te Bouwen.

Door de Tegenslagen, die Recent Over Mij Heen Denderden, was die Scheppende Energie Opgedroogd. ik hoopte, dat een Positief Contact met Jini die Scheppende Kracht Opnieuw had Kunnen Aanzwengelen. Om in de Woorden van mijn Vriend Remco Valkman te Spreken, “Het is Prima, dat Dit is Gebeurd. Want Nu is er In Politiek Opzicht Tenminste een Keuze Ontstaan. Tussen Grijze Muizen, die Bij Alles Wat ze Doen en Laten Alleen Aan hun Carrière Denken, en een Authentiek, Nieuwsgierig, Scheppend Individu, Met Al zijn Krachten en Kwetsbaarheden.”

Zoals wel vaker is ook In Dit Geval het Leven Clownesker dan de Komedie. De Geruchten rond de Film leidden er toe, dat Uitgeverij de Blauwe Tijger mijn Boek Wees Afgrondelijk Niet Meer wil Uitgeven. Het is de Ironie VoorbijGecanceld worden door een Uitgeverij, die door de Nationaal Coördinator Terrorisme en Veiligheid Nauwlettend wordt Gemonitord. Een Boek, waarvan de Ondertitel luidt ‘De Essentie van het Niet Deugen’. Als het Frame nu wordt ‘Conservatief Denker doet Iets, dat Niet Conservatief is’, dan roep ik opnieuw de Woorden van Wijlen Francis van den Eynde In Herinnering.

Is deze Film het Einde van mijn Carrière? Absoluut Niet. Kijk naar de Politiek. De Leiders van VVD, D66, CDA en CU kunnen Elkaar Inmiddels Niet Meer Uitstaan, maar zijn Tóch Veroordeeld tot een Gezamenlijke Coalitie. Alle Problemen van Voor de Corona Crisis (Woning Tekort, Stikstof Regels, Immigratie, Energie Lasten) zijn Alleen Maar Drukkender Geworden. Daar komt nu de Polarisering en Tweedeling van de Vaccinatie en QR Code Maatschappij bovenop. Dit Systeem is een Tijdbom en Mijn Analyses zullen Met Het Verstrijken van Tijd Steeds Relevanter blijken. Commotie over deze Film toont slechts Hoe het Media Systeem Kraakt in zijn Voegen om de Aandacht te Verleggen van Hoofd naar Bijzaken. “Brood en Spelen”, zoals Guido Fox het samenvatte.

Wat deze Commotie óók illustreert is de Kracht van het Absolute Nu. Dat wij, Mensen, zijn gaan Leven in een Mediale Werkelijkheid van een ‘Eeuwig Heden’. Dus Als Jini een Foto Plaatst met Aankondiging van Porno, dat Iedereen Dit Dan Aanvaardt als het Absolute Einde, het Onherroepelijke Sluitstuk van eenIntellectuele Loopbaan’. Terwijl het Over de Lange Termijn Genomen Genuanceerder ligt, alleen al omdat de Sfeer en Context van de Opname Niet Pornografisch zijn, maar eerder het Punt Maken van een Zoektocht naar Wederzijdse Aanvaarding en een Authentieke Intieme Connectie.

De Opbrengst van deze Commotie is, dat het toont Hoe de Meest Subtiele Emoties – juist die Emoties, die het Leven de Moeite Waard Maken – worden Bedolven door de Ophef van een Eeuwig Heden, waarmee Alles Definitief en Eeuwig lijkt Samen te Vallen, terwijl Niets Natuurlijk Minder Definitief is Dan de Ophef en de Waan van de Dag.

The Master has Failed More Times than the Novice has Ever Tried.

De Dagelijkse Standaard, 26 oktober 2021

https://www.dagelijksestandaard.nl/2021/10/column-sid-lukkassen-conservatief-denker-doet-iets-dat-niet-conservatief-is/

De Kijkers van de Sid Lukkassen Seks Film zijn Geen Haar Beter dan de Makers

Sid Lukkassen (foto The Post Online)

Sid Lukkassen (2) foto The Post Online)

Jine Jane (foto Keeping It Real Art Critics)
Chris Aalberts blokkeert Jini Jane op Twitter (foto Twitter)

‘Hij gaf Geen Toestemming en is Volstrekt Machteloos in Zowel Publicitaire als Politieke Zin

Deze week is de Online Première van een Film, waarin Opiniemaker Sid Lukkassen figureert. De Balie besteedt er zelfs een Avond aan. Plat Gezegd komt de Film er op neer ,dat Sid reageerde op een Oproep van het Linkse Meisje Jini, die Met een Rechtse Man wilde Neuken Om Zo Verbinding tot Stand te Brengen. Ik heb de Film Niet Gezien, maar de Reacties laten zien, dat Sid wordt Vernederd en Smeekt de Beelden Niet te Gebruiken. Volgens de Makers is het Kunst. In NRC lezen we, dat de Maker vindt, dat je ‘Dingen mag Offeren voor het Kunstwerk, ook Sid Lukkassen’. Een Duidelijk Moreel Oordeel vellen? Dat vond NRC Te Lastig.

Sid is Voor het Grote Publiek Niet Belangrijk en hoeft dus Sowieso Niet met de Grond Gelijk te Worden Gemaakt

Een Reality Check dan maar: Sid was Acht Jaar Raadslid voor de VVD en was Zeker Geen Boegbeeld van bijvoorbeeld Forum voor Democratie. Inhoudelijk kun je hem Invloedrijk noemen Onder Zijn Eigen Fanbase en wat Rechtse Partijen, maar dat was Bijna Altijd op de Achtergrond. Zijn Beroemdheid komt Vooral van een Foto met Zihni Özdil en Wellicht Nog Één Uitzending van Buitenhof. Sid is Voor het Grote Publiek Niet Belangrijk en hoeft dus Sowieso Niet Met de Grond Gelijk te Worden Gemaakt. Hij is Volstrekt Machteloos in Zowel Publicitaire als Politieke Zin.

Het is nog erger. Ik heb het Even bij Sid Na Gevraagd. Hij heeft zich Nadrukkelijk Teruggetrokken uit dit Project en heeft Geen toestemming Gegeven voor het Gebruik van de Beelden. Hij overwoog Mee te Doen aan dit Project en wilde een Authentieke Ontmoeting, maar er bleek Een Heel Team Klaar te Staan. Sid was In de Veronderstelling, dat Jini een Zelfstandig Kunst Project was Gestart en had Oprechte Interesse in de Thematiek. Het Idee was Eerst een Gesprek te Voeren over haar Beweegredenen en dan te Kijken Hoe Ver ze Daar In zouden Gaan. Dat Liep Dus Anders.

De Makers wilden Meteen Beelden Schieten. Sid Gaf Toe Aan de Druk. Daar had hij Al Snel Spijt van. Een Maker zei hem Tijdens de Opnames, dat Jini Helemaal Geen Linkse Vrouw is. Je zou kunnen zeggen, dat hij Er In Geluisd is. De Makers hebben de Film Toch Doorgezet Zonder Hem er Verder In te Kennen. Sid vindt het Bizar, dat de Makers de Film Publiceren Zonder Zijn Instemming. Inmiddels heeft hij Ernstige Angst en Stress Klachten en is Niet in Staat een Discussie over de Film aan te Gaan. Een Vriend van Hem bevestigt Dat. Het lukt de Makers al met al Heel Aardig Om SidTe Offeren’.

Vraagt U Zich even Af, Of Iemand Dit had Geaccepteerd Als Sid een Vrouw was Geweest

Stel, dat Thierry Baudet in deze Film zou Zitten. Zouden de Makers dan ook Een Avondje in De Balie over hun ‘Kunst Project’ mogen Keuvelen? Hadden ze dan ook een Reclame Achtig NRC Artikel Gekregen of een Parool Stukje Zonder Moreel Oordeel? Natuurlijk Niet. dan had Baudet Iedereen Helemaal Kapot Geprocedeerd. Daarom is dit een Film met Iemand, die Geen Media Macht of Advocaten Leger heeft, maar Sociaal Onhandig is, Ergens in de Marge bij Forum rondliep, Nooit een Echte Bedreiging was Voor Wie Dan Ook en Sowieso Geen Vlieg Kwaad Doet. Sid was en is Voor Velen Een Onbegrijpelijk Schrijver. Een Onbekende bovendien.

Het was Ontzettend Stom van Sid om Mee te Werken aan deze Opnames. Nu kan Iedereen Hem Uitlachen, Wellicht Iot aan de Grootte van zijn Geslachtsdeel aan Toe. Vraagt u zich even af, of Iemand Dit had Geaccepteerd als Sid een Vrouw was Geweest. Dan hadden we Alle Termen op het Terrein van Wraak Porno tot Seksuele Intimidatie en Mishandeling uit de Kast Getrokken. Als u naar deze Film kijkt, Er Om Lacht, er een Goed Gevoel over heeft of anderen aanzet er naar te kijken, bent u Geen Haar Beter dan de Makers of de Politieke Stroming, die Sid Representeert.

Wat Gij Niet Wilt, Dat U Geschiedt, Doe Dat ook Een Ander Niet

The Post Online, 26 oktober 2021, 11:38

https://tpo.nl/2021/10/26/chris-aalberts-de-kijkers-van-de-sid-lukkassen-seksfilm-zijn-geen-haar-beter-dan-de-makers/

De Nieuwe Hollandse Cinema

The Name’s Pot. Honey, Pot. Een Carrière Switch voor de Grote Filosoof van Conservatief Nederland. Van Publicist, Auteur en Inhuur Essayist gaat Sid Lukkassen over naar een Beschamend Stuk Acteerwerk in de Nieuwe Film van Keeping It Real Art Critics, ook wel KIRAC genoemd.

Deze Episode kent Achtergrond Verhaal ,waar je u tegen zegt. Een Uitgeholde, 22 jarige Filosofie Studente zocht Materiaal Om Op Te Promoveren; de Kloof tussen Links en Rechts Dichten met Hetgeen, dat ons Het Meest bij Elkaar Brengt. Seks. Met deze Mierzoete Voorwendselen – want Iedereen moet in zijn Leven een Keer een Veeg hebben Gegeven aan een Dame als Jini – vond de Studente de Jackpot: een Bekende Persoon was Bereid zijn Hengel in de Slijmvijver uit te Gooien.

In een Zoals Gewoonlijk Wat Ironische Film wordt Niet Alleen Sid op de Hak Genomen, maar wellicht ook het Concept van Seks en Pornografie. Het schijnt een Heel Rollenspel te zijn, Waar wij Niet Al Te Veel van Willen Weten. Zelfs de Arme Sid Velde Na het Filmen Nog Op Om te Zeggen dat hij Gesloopt was. “Willen jullie dit Alsjeblieft Niet Uitzenden?” smeekte hij. Maar Net Als een AIVD Agent, kent de Filosofie Studente Geestig Genoeg Geen Moraal: Sid is In De Val Gelokt en het Meisje gaat er Vandoor Met de Buit.

27 Oktober is de Absolute Vernedering van deze Simpele Coomer te zien in De Balie. Wij kijken vooral uit naar zijn Tweede Film, Revenge of the Sid.

OPHEF,  11 oktober2021 19:01

https://ophef.nu/article/de-nieuwe-hollandse-cinema-27-oktober-in-de-balie

Meer informatie
https://robscholtemuseum.nl/?s=Sid+Lukkassen
https://robscholtemuseum.nl/?s=Chris+Aalberts
https://robscholtemuseum.nl/?s=OPHEF
https://robscholtemuseum.nl/?s=Theo+Kars
https://robscholtemuseum.nl/?s=Markies+De+Sade
https://robscholtemuseum.nl/?s=Theo+de+Wit
https://robscholtemuseum.nl/?s=Carl+Schmitt
https://robscholtemuseum.nl/?s=Kate+Sinha
https://robscholtemuseum.nl/?s=Remco+Valkman
https://robscholtemuseum.nl/?s=Thierry+Baudet
https://robscholtemuseum.nl/?s=Francis+van+den+Eynde
https://robscholtemuseum.nl/?s=Jini+Jane
https://robscholtemuseum.nl/?s=James+Bond
https://robscholtemuseum.nl/?s=007
https://robscholtemuseum.nl/?s=Fringe
https://robscholtemuseum.nl/?s=Woke
https://robscholtemuseum.nl/?s=AIVD
https://robscholtemuseum.nl/?s=KIRAC
https://robscholtemuseum.nl/?s=Keeping+It+Real+Art+Critics
https://robscholtemuseum.nl/?s=Uitgeverij+de+Blauwe+Tijger
https://robscholtemuseum.nl/?s=Nieuwe+Hollandse+Cinema
https://robscholtemuseum.nl/?s=Seks+Film
https://robscholtemuseum.nl/?s=Porno+Film