SDB.com – Peperdure afscheidsfeesten van uw belastinggeld!

De Tweede kamer verkiezingen 2017 komen er aan, vele oud politici zullen in de aankomende tijd afscheid nemen net als hun voorgangers, maar afscheid nemen zonder een feestje dat kan natuurlijk niet!.

Peperdure afscheidsfeesten van uw belastinggeld!

Mensen die niet of nauwelijks kunnen rondkomen, mensen die zwaar aan de medicijnen, drank en drugs zitten om even de financiële problemen te kunnen vergeten, mensen die zich bezwaren omdat ze in een uitkering zitten, mensen die financieel worden uitgekleed, voedselbanken, hoge belastingen, sancties wanneer je niet op tijd je betalingsverplichtingen na komt, en wat voor financiële ellende er nog maar meer in de Nederlandse maatschappij heerst. Het is ongelooflijk dat het kan.

Nog ongelooflijker is dat er van jou geld dure afscheidsfeestjes worden gehouden. Jij, die misschien niet op vakantie kunt. Jij, die misschien niet eens rond kunt komen. Jij, die misschien niet eens een cadeautje voor voor een verjaardag kunt kopen. Jij, die misschien niet eens je verjaardag kunt vieren omdat je het niet kunt betalen. Jij, die aan het eind van de maand misschien geen euro meer over heeft en jij, die zwaar in de schulden zit om het ene gat met het andere te dichten moet al die overheidsfeestjes betalen. Het is te walgelijk voor woorden dat al die zakkenvullers breed uit lachend en in dure pakken zich vol vreten van uw belastinggeld tijdens een afscheidsfeestje.

En dan moet je je ook nog schamen dat je in een uitkerinkie zit omdat je geen werk kunt krijgen of je lichaam kapot moet werken om je bankrekening gevuld te houden zodat alle instellingen het als een stelletje aasgieren er snel weer af kunnen klauwen. Wie zijn hier nou eigenlijk de criminelen? De belastingontduikers of de mensen die van jou belastinggeld lopen te feesten?

Dus lieve mensen, geniet maar lekker van het leven, maak je niet druk in deze maatschappij, geniet zo lang mogelijk van je uitkering wanneer je geen baan kunt vinden waar je je lekker in voelt en met plezier naar toe kunt gaan, ga er lekker zwart bij beunen zonder iets op papier te zetten zolang je niet fatsoenlijk rond kunt komen, ontduik zoveel mogelijk de belasting wanneer ze je financieel uitkleden en geef niet alles op wat niet te bewijzen valt.

En nee, dat is niet oneerlijk. De belastinginners hebben het schijt aan jou en feesten er op los van jou geld. Oneerlijkheid moet je met oneerlijkheid aanpakken. En je vind dat niet netjes?? Mensen laten verhongeren en vervolgens van hun moeilijk bij elkaar geschraapte belastinggeld lopen te feesten is niet netjes.

Mensen die niet rond kunnen komen en hun kinderen geen fatsoenlijke jeugd kunnen bieden is niet netjes. Mensen laten lopen naar een voedselbank is niet netjes. Mensen korten op een uitkering omdat ze niet willen meewerken aan onzinnige projecten is niet netjes. Mensen verplichten tot iets waar ze niet achter staan en ze vervolgens financieel de keel dicht knijpen omdat ze niet doen wat de overheid wil is niet netjes. Mensen dwang en drang opleggen is niet netjes. en zo kun je nog wel even door gaan.

Dus zolang er geen eerlijke verdeling in dit land is, geen respect voor de minder bedeelden onder ons is en dus nog steeds mensen niet fatsoenlijk rond kunnen komen, is het netjes tegenover de iedere doorsnee belastingbetaler dat er mensen zijn die pal tegenover de overheid staan totdat ze een eerlijke verdeling waar maken en er niemand meer financieel murw worden gemaakt door achterlijke slavenregeltjes en mensonterende sancties wanneer je niet achter al die idiote ziekelijke snel uit de broek getrokken dwangregeltjes aan rent. Mensen financieel op nul zetten om wat voor reden dan ook creëert van nette mensen criminelen. En daar is de overheid een kei in.

Hieronder een overzicht van de kosten van bijna alle afscheidsfeestjes van mensen die uw belastinggeld als bonus zien:

Ivo Opstelten, burgemeester Rotterdam
€ 200.000,-
Ad Havermans, Algemene Rekenkamer
€ 47.864,-
Anja Brink, korpschef politie
€ 21.000,-
Annie Brouwer, burgemeester Utrecht
€ 95.000,-
Anton Hemerijck, WRR
€ 19.184,-
Arthur Doctors van Leeuwen, AFM
€ 67.807,-
Ate Oostra, ambtenaar Landbouw
€ 46.379,-
Bernhard ter Haar, ambtenaar Financiën
€ 12.291,-
Chris Spanjaard, Informatie beheergroep (DUO)
€ 37.730,-
€ 66.809,-
Rob Zuiderwijk, ambtenaar Defensie
€ 42.417,-
Ronald de Leeuw, museumdirecteur enkele tienduizenden
Ruud Vreeman, burgemeester Tilburg
Wim van Krimpen, museumdirecteur
€ 40.000,-

Bron van de cijfers: NOVA

Het is om kotsmisselijk van te worden!

SDB.com, 11 maart 2017