Ralph Posset – Voor het Product Posset zoek ik schrijvers en kunstenaars: Uw nutteloze leven kan cachet krijgen en met een beetje geluk word ik miljonair

Ik schrijf zeven columns per week en zet met regelmaat de kunstwereld op zijn kop. Ik produceer voor exposities en verzamelaars. Ik overleg met instanties en schrijf me suf aan subsidieverzoeken. Daarnaast bedenk ik nieuwe projecten en kunstacties. U zult begrijpen: dat alles is teveel voor slechts een persoon.
Daarom heb ik meerdere mensen in dienst, die mij ondersteunen om het Product Posset tot grote hoogte te stuwen. Ze schrijven, knutselen en schijten (voor mijn befaamde wc-rollen), dat het een aard heeft.
In de beste traditie van Andy Warhols Factory heb ook ik dus een fabriekje waar verschillende mensen zich uit de naad werken om de naam Ralph Posset op ieders lippen te krijgen.
Mijn grote voorbeeld in deze is Damien Hirst. Hij heeft ongeveer 1400 ‘spot paintings’ gemaakt, maar alleen de eerste 25 schilderijen heeft hij daadwerkelijk zelf geschilderd. De andere 1375 hebben wel zijn ziel en zijn zaligheid. En uiteraard ook zijn prijskaartje. Goedkoper dan 100.000 euro kan hij het niet maken. Waarlijk groots en inspirerend.

Om op hetzelfde niveau te komen als Hirst ben ik op zoek naar een handvol extra schrijvers en kunstenaars, die in mijn naam kunnen schrijven en produceren. Voorwaarde is wel, dat men een zwijgcontract ondertekent. Enige bescheidenheid is dus vereist. Men moet kunnen genieten van het werken in de schaduw van een groots kunstenaar en schrijver.
De verdiensten zijn vooralsnog een handdruk en een schouderklop. En de wetenschap, dat uw schrijfsels en kunstwerken door duizenden mensen zullen worden gezien en gelezen. Een nutteloos leven kan op deze manier toch nog enig cachet krijgen.
En met een beetje geluk word ik miljonair en heeft u in de toekomst een aardige bijverdienste.

Schroom dus niet om een mail te sturen.
Bij voldoende kwaliteiten zal mijn management contact met u opnemen.
management@ralphposset.com

The Post Online, 30-06-2017, 8:59