R + L – ROB SCHOLTE FOR SALE

R (gif Giphy)

L (gif  Giphy)

ROB SCHOLTE FOR SALE

Rob Scholte biedt zijn Hele Kunst Collectie Te Koop aan voor 3 Miljoen Euro.

Deze Bijzonder Unieke Verzameling van Veel Meer dan 8.000 Stuks
Bestaat uit Vele Kunst Werken van Rob Scholte Zelf,
maar ook van Vele Andere Bekende en (Nu Nog) Onbekende Kunstenaars,
die in het Rob Scholte Museum te Zien zijn Geweest.
Zo zijn er Ook Laden Kasten Vol Zeef Drukken, Schetsen en Persoonlijke Bezittingen.
Vakantie Herinneringen, Cadeau S, Giften, Onaf Werk en Bruik Lenen.
Ook de Grote Serie Mercurius Druk Platen, die tot het Nederlands Culturele Erf Goed behoren,
Zeker Duizend en Meer Borduur Werken uit Rob S Embroidery Serie,
Deels 2016 in Museum de Fundatie is getoond.
Vele Oude en Nieuwe Originele Schilderijen, Knikkers Stukken en ‘Lucifer in ParadiseWerk.
Prachtige Hand Geknoopte Tapijten uit de SerieLes Jeux sont Faites
en Nog Veel Meer Bijzonderheden, Kort Om, Te Veel om Op te Noemen.
Alles Moet Weg!

Deze Unieke, door Rob Scholte Eigen Handig Met Liefde Vervaardigde en Bij Één Gebrachte Verzameling
is Nu over te nemen voor Slechts een Fractie van de Originele Waarde.

Door de Hele Rob Scholte Collectie in Één Keer Aan te Bieden en Verkopen, zal Deze Intact blijven,
zal de Markt Waarde van Rob S Werk en Levenswerk Niet Aan Getast worden en
zullen Rob en zijn Gezin Weer een Waardig Bestaan kunnen OpBouwen.

Bent, of Kent, U Iemand, die Hier In Geïnteresseerd is.
Neem dan Contact op met het Rob Scholte Museum, voor Meer Informatie

lijsje.snijder@gmail.com

1 Comment

1. Ik wens jullie de volle 100% succes met deze waanzinnige beslissing! Dit is een koopje voor wie uiteindelijk Nederlands grootste kunstschat in bezit wil nemen en maakt de weg vrij voor een nieuwe Scholte Snijder periode in persoon en in kunst. Voor zover ik het kan beoordelen was dit niet Robs bedoeling en voor zover ik weet ook niet die van Amsterdams ex burgervader van de Laan, toe die hem uitnodigde voor een plan Den Helder op de kaart te zetten met een eigen Museum. Rob en Lijsje, jullie hebben daar in 10 jaar tijd iets waanzinnigs neer gezet! Het is niet alleen dat prachtige museum, dat jullie is afgenomen, maar ook jullie welzijn in persoon en als gezin, ten koste van jullie gezondheid en leven. Dit is een typisch voorbeeld van hoe mensen verworden, zodra ze een beetje macht krijgen. Meer macht, minder menselijkheid. Deze gemene strijd is voorbestemd om beslecht te worden in jullie voordeel Daar gaat iemand, wie dat dan ook is, nu voor zorgen. Chapeau voor jullie beiden! Want met de wijze waarop jullie strijden voor menselijkheid, rechtvaardigheid en vooral het behoud van kunstzinnigheid, schrijven jullie een stuk Vaderlandse geschiedenis, die ooit naar waarheid in de leerboeken van kinderen opgetekend zal worden. Als laatste spreek ik mijn hoop uit, dat jouw kunst voor Nederlands openbaar kunstbezit bewaard zal blijven.Zo dat jullie stap voor stap weer zullen toetreden in een leven in welzijn, goede gezondheid en levensgeluk met elkaar. Groet!

Reacties zijn afgesloten bij dit onderwerp.