R + L – Aangetekend Schrijven aan Museum de Fundatie

Een Vlieg op Rob Scholte S Verboden Vruchten (foto Mail)

Aangetekend Schrijven aan Museum de Fundatie

Geacht Museum de Fundatie,

Nu de Overzicht Tentoonstelling van Rob Scholte Vandaag Beëindigd is, verzoeken we U Met Klem om Al de Werken, Zoals Ze Nu Hangen Te Laten Hangen tot er een Inspectie is gedaan door Rob Scholte Zelf.

Dit is Noodzakelijk om de Bruik Leen Gevers te kunnen Garanderen, dat de Werken, die ze, Twee Jaar Geleden, In Bruikleen gaven in de Originele Staat bij Hen Terug zullen Komen.

Er is Al Geconstateerd dat er, Zonder Overleg met de Eigenaar, of met Rob, Aanpassingen aan de Werken zijn gedaan.

Er is So Wie So Sprake van een Reeks Vervalsingen van de Werken van Rob Scholte, die Al in Omloop zijn sinds 2003, waar door Extra Voorzichtigheid in Omgang met Kunst van Scholte is Vereist.

Elk Werk, dat van zijn Originele Hang Plek op de Show is Verwijderd, of Zonder Inspectie Geretourneerd, zal op een Speciale Lijst komen te staan en door Scholte als VALS worden Aan Geduid.

Om dit te Voor Komen en Vervalsingen te kunnen Uit Sluiten, en Echtheid te Waar Borgen, wil Rob maandag 27, dinsdag 28 en of woensdag 29 Aanstaande Persoonlijk de Kans krijgen om deze Inspectie en Check van de Voor en Achter Zijde van de Schilderijen Uit te Voeren.

Zo dat we Alle Werken met een Gerust Hart kunnen worden Terug Gestuurd aan Bruik Leen Gevers met Dank aan de Medewerking van alle Bruik Leners, Zonder Wie deze Tentoonstelling Niet had kunnen Plaats Vinden.

Graag horen we voor Maandag Ochtend 27 juni 12:00 uur, wanneer wij in Uw Museum Zalen Terecht kunnen.

Ook Rob had zich , net als U, dit Eerste Bezoek aan zijn Eigen Tentoonstelling Anders Voor Gesteld.

We gaan er van uit, dat deze Echtheid Check voor Museum de Fundatie Net Zo Belangrijk is als voor Rob en de Familie Scholte.

Wij zien uw Uitnodiging met Belangstelling tegemoet.

In Afwachting van Uw Antwoord,

Verblijven wij,