Piet Leegwater – Dit kan zo niet doorgaan Get up, Stand up

Gepubliceerd op 30 nov. 2013
Dit vereist even aandacht! Is er iemand die het Rob Scholte museum kan behouden in het oude postkantoor, hij (Rob Scholte) wil daar graag blijven! Ik zie het ook niet zitten dat hij daar weg gaat. Ze willen er een NIEUW gemeentehuis gaan plaatsen. Ik denk dat het oude gemeentehuis te groot is omdat de helft van alle gebouwen hier leeg staat! Ze kunnen makkelijk in een ander gebouw dat ergens anders staat voor een kleiner gemeentehuis. Daarnaast is Rob Scholte (1 van de) meest bekende kunstenaars die ons land kent! Dit Is Een Nood Kreet HELP!!!!!!! Rob Scholte te blijven in het oude postkantoor, alle politieke steun is welkom. Spreek desnoods de burgemeester met z’n wethouders er persoonlijk over aan (liefst als hoge pief in de politiek). Dit nummer is gemaakt voor het behoud van Het Scholte Museum en het oude postkantoor in Den Helder.