MUSEUMHOEVE OVERSLOT – NIEUWSBRIEF

zondag 24 februari, Jazz van PDC
PDC heeft weer een nieuw programma, getiteld New Voice! Het kwartet van drummer Peter van Raamsdonk, saxofonist Frank Stolwijk, bassist Teake Ettema en gitarist Ton Mulders is een kwintet geworden. De eigenzinnige zangers Yvonne Mandigers voegt haar markante stem toe aan dit illustere gezelschap. Deze vijf musici zorgen voor eigenwijze vertolkingen van onbekend jazzrepertoire, weinig gespeelde standaards uit het American Songbook en vooral ook eigen composities. Het project New Voice gaat vooral daarover: nieuwe muziek van gitarist Ton Mulders, bassist Teake Ettema én van Yvonne Mandigers! Verrassende composities, die de typische PDC aanpak krijgen. Beleef al dan niet bekende muziek eens op een geheel andere wijze bij een optreden van dit jazzkwintet.

Museumhoeve Overslot is te vinden aan de Slotweg 42 te Egmond aan den Hoef. De zaal gaat om 15.00 uur open, showtime vanaf 16.00 tot 18.00 uur. De entree is vrij, maar kom op tijd!
Vol=Vol

Agenda 2019:

zondag 3 maart, 16.00 uur opening expositie Peter van Zon
zondag 17 maart, Swingin’ Affair
zondag 7 april, Fingerpicking Style Gitarist Hans Laduc
zaterdag 13 april, Record Store Day
zondag 14 april, Victor Posch en Willem Schoone
WE NADEREN HET INDIANENGEBIED. Het is een voorstelling met verhalen over ons leven als muzikant met onderwerpen als vrouwen, Herman Brood, de liefde en natuurlijk oude auto’s. http://www.victorposch.nl
zaterdag 20 april, HOED afzetting van het gilde der beHOEDers
zondag 21 april, Tip Jar
zondag 28 april, Burton Greene
zondag 5 mei, Driewerf
zaterdag 11 mei, opening expositie
zondag 12 mei, Akki Haak Band
Akki Haak trombonist en bandleidster van de Akki Haak Band met o.a Erik van der Weijden en Dirkjan de Koning.
zondag 19 mei, Balkan Trio Lanyok. Bezetting viool, accordeon, cimbaal.
zondag 26 mei ,Juicy Organism
zaterdag 8 juni, 15.00-23.00 uur, Huys en Hof tour
met vanaf 16.00 tot 19.00 live muziek
zondag 9 juni, Hoever Dorpsfeest met kunstmarkt
zondag 30 juni, The Blouzz
zaterdag 6 juli, Slotfestijn
zondag 7 juli Slotfestijn
zaterdag 13 juli, gesloten wegens kermis
zondag 14 juli,  gesloten wegens kermis
zaterdag 20 juli, opening expositie
zaterdag 14 september, 11.00 uur, Open Monumentendagen, Plekken van Plezier
zondag 15 september, 11.00 uur, Open Monumentendagen, Plekken van Plezier
met vanaf 16.00 uur, symfonisch trio Carthago (instrumenteel: keys, drums en fretless bas), de band was populair in de jaren 70 en hield eind 70 op te bestaan.
zondag 27 oktober, HOED opzetting door het gilde der beHOEDers
zaterdag 5 oktober, opening expositie

Ook weer in 2019 vriend van museumhoeve Overslot worden?
Museumhoeve Overslot, gelegen aan de Slotweg 42 te Egmond aan den Hoef, is een oeroude hoeve met een wonderbaarlijke akoestiek, waar Egmonders én bezoekers vanuit alle windstreken kunnen genieten van een speciaal Lamoraal bier en bijzondere concerten, een natuurhistorisch museum met bodemvondsten en antiquiteiten, hedendaagse kunst en aandacht voor de meer dan duizend jarige kunstgeschiedenis van de Egmonden. Een schatkamer in het historische hart van Egmond!

U kunt ons steunen door vriend te worden van Museumhoeve Overslot door minimaal 10 € per persoon te doneren op Bankrekening: NL67RABO0377834025 t.n.v. Stichting Hafre Productions,Vennewatersweg 19, 1935 AR Egmond-Binnen o.v.v. uw email adres,

Laat weten als u een nieuwsbrief wil ontvangen aan museumhoeveoverslot@gmail.com.

Mail aan Rob Scholte,  20 februari 2019, 13:15

Meer informatie: