L van Alphen – Angela de Jong wil, dat SBS 6 Stopt met het Uit Zenden van Peter Gillis + De Telegraaf – Peter Gillis en Nicol uit Elkaar + ‘Hier Om houden Peter Gillis en Nicol Relatie Breuk Geheim!’

Angela de Jong wil dat SBS 6 stopt met het uitzenden van Peter Gillis

Angela de Jong wil, dat SBS 6 Stopt met het Uit Zenden van Peter Gillis

De Massa is Kassa Af Leveringen, waar in Peter Gillis en zijn Lief Tallige Als Ook 30 Jaar Jongere Vriendin Nicol Kremers mee neemt op Safari verdienen Geen Schoonheids Prijs. Ook de Bekende AD Columniste heeft Met Ergernis naar de Camping Baas zitten kijken.

Onder Mijnende Criminaliteit

In haar Column stipt De Jong Fijntjes aan, dat het Programma Massa is Kassa, 680.000 Kijkers, voor de Laatste Af Levering, Nog Steeds door SBS wordt Uit Gezonden. “Terwijl hij door de Belasting Dienst, Justitie en Gemeenten van Onder Mijnende Criminaliteit wordt Verdacht, schrijft ze. Ook is Angela Van Mening, dat Peter een ‘Onprettig Voor Komen‘ heeft en “Zonder Respect met Mensen Om Gaat“. Daar is Geen Speld tussen te krijgen, Natuurlijk, Vraag Dat Maar aan Park Beheerder Richard.

Parkie Frankie

Het Hoogte Punt van de Show is volgens Veel Kijkers de Voice Over, die Gedaan wordt door Acteur Frank Lammers:“Dat Iemand als Frank Lammers Nog Steeds zijn Stem Leent aan deze Reality Reeks, is Onbegrijpelijk. Maar het zal, zo als Alles bij John de Mol, Vast Goed Betalen.” Het steekt haar, dat Lammers Nog Steeds zijn Mede Werking verleent aan het Programma, ondanks Alle Aan Tijgingen.

Voor Als Nog gaat SBS | Talpa door met het Uit Zenden van Massa is Kassa en heeft Angela’s  Column daar Geen Verandering In Gebracht.

Lees ook
Peter Gillis laat Wanbetalers in Elkaar Slaan
Massa is Kassa wordt Af Gebrand na Laatste Uit ZendingPeter Gillis, Dit is Respectloos!

L van Alphen

LOESOE, 31 januari 2023, 19:03

Peter Gillis en zijn Inmiddels Ex Nicol Kremers op Vakantie Park Prinsenmeer in Asten, maart 2022 (foto: Rob Engelaar)

Peter Gillis en Nicol Uit Elkaar

Peter Gillis, Bekend van de SBS. Reality Serie Massa is Kassa, is Niet Langer Samen met Nicol Kremers. Dat maakt Gillis Bekend via Sociale Media. „In Goede Harmonie hebben Nicol en ik Besloten uit Elkaar te Gaan”, schrijft hij.

Dat doen we Op een Vriendschappelijke Manier, want we hebben Als Maatjes Nog Wel Veel plezier met Elkaar”, vervolgt Gillis. „Maar Voor ons Beiden is het Beter als we Elk Onze Eigen Weg In Slaan, ze zal dan Ook Geen deel Meer Uit Maken van de Vaste Cast van Seizoen 10 van Reality Serie Familie Gillis Massa is Kassa. Ik hoop, dat Iedereen begrijpt, dat we Voor Lopig met Rust Gelaten willen Worden. We gaan dit Eerst Verwerken.”

De Breuk heeft Geen Gevolgen voor het Huidige Seizoen van Massa is Kassa. „Wij hebben van Peter en Nicol begrepen, dat zij Niet Meer Samen Zijn. Het Huidige Seizoen is Vol Ledig Op Genomen en wordt zo als Gepland Uit Gezonden tot en met 20 februari. Nicol zal Niet tot de Vaste Gezichten Behoren in het Volgende Seizoen dat in mei Van Start gaat”, laat een Woord Voerder van Talpa weten aan Privé.

Problemen heeft het Koppel Al sinds Eind mei Vorig Jaar. Toen werd Bekend, dat Peter Gillis en Nicol Kremers waren Te Recht Gekomen in Huiselijk Geweld, en dat hij Door de Politie was Mee Genomen. Na dat het Eerst Snoei Hard werd Ontkend, werd Later de Ernst van de Situatie Duidelijk. Volgens het Openbaar Ministerie zou Gillis zijn Vriendin Onder Meer in haar Rug en Neus hebben Gebeten. Kremers is in november van Vorig Jaar Gehoord in deze Zaak. Een Exacte Datum voor de Inhoudelijke Behandeling is Nog Niet Bekend.

VIDEO

Eerder Deze Week gingen de Geruchten Al. dat de Relatie tussen Peter Gillis en Nicol Voor Bij zou zijn. Verslag Gever Jordi Versteegden zocht uit Hoe Het Zit. Tekst gaat Verder onder de Video.

De Telegraaf,

Peter Gillis en Nicol Kremer (foto Sem van der Wal & Clemens Rikken)

Hier Om houden Peter Gillis en Nicol Relatie Breuk Geheim!