Joost Lips – Hoe Geestelijk Gezond Blijven in het Gekken Huis?

Hoe Geestelijk Gezond Blijven in het Gekken Huis?

Het Gekken Huis, dat Momenteel Globaal gaat, leeft van Leugens en Bedrog. Hoe blijft een Mens Staande tussen al dit Verval? Ik antwoord. Door de Leugens en het Bedrog te Identificeren en Zo Niet Langer als Uitgangs Punt binnen een Eigen Lichaam Geest en Sociale Levens Sfeer toe te staan.

Dit is een Simpel Principe, Niet Moeilijk te Begrijpen. In de Praktijk lijkt het Vol Voeren van dit Principe echter Minder Een Voudig. Als een Vriend je belazert kun je Afscheid nemen en zeggen, dat je Het Niet Pikt, als Overheden aller Landen je Bedriegen en willen Knechten is Afscheid Nemen Geen Optie. Iedere Nieuwe Dag heb je met hun Terreur te maken.

Central Bank Digital Currency (CDBC) om Corruptie Tegen te Gaan. Terwijl in het Gekken Huis Alles Om Gekeerd is, de CBDC de Corruptie is, die Slavernij Wereld Wijd Mogelijk maakt. Blijf Contant Betalen, Mensen, geloof het Gemak van je Smart’ Phone Niet. Smart voor Wie?

Er is Zo Veel Gekte Gaande, dat het Volgende ‘Probleem‘ zich Al aan dient als het Vorige Nog Niet is Op Gelost. Al de Problemen komen Niet uit de Natuur voort. maar zijn Gecreëerd. De Natuur is Over Vloedig, de Agenda wil Te Korten.

De Over Rompelende In Vloed van de Wereld Wijde Overheden is met Recht een Mind Fuck te Noemen, en door de Aan Houdendheid er van, Mind Control. Mensen willen Wel Vrij zijn maar Zien Niet Meer Hoe, omdat ze Gevangen blijven in Reactieve Emoties.

Veel Alternatieve Media blijven het Oog richten op dat Wat ze Niet Willen. Ook Mensen, die zich Zelf  ‘Wakker‘ Achten en Hier Van Getuigen op Social Media, tonen sinds de Eerste Lockdown Nu Al Drie Jaar Lang, dat ze Geestelijk Niet Los Komen van hun ‘Meesters‘. Dat kan  Anders, Sterker! Dit IS Anders!

Vrijheid vraag je Niet aan je Onder Drukkers, Vrijheid leef je Reeds. Ieder Ander Uitgangs Punt heeft Reeds Onder Worpenheid in zich en Onder Handelt met zijn Belagers.

De Boeren Burger Beweging (BBB) heeft een Imposante Verkiezingsuitslag mogen Proeven de Af Gelopen Week. Ik zag op Twitter, dat dit Internationaal door Velen werd Gevierd als een Over Winning voor de Nederlandse Boeren. In Werkelijkheid stemt BBB voor het Verplicht Onteigenen van Boeren en onder handelt BBB op Basis van de Stik Stof Hoax. Niets is Meer Wat het Lijkt, Geloof Niets!

Ik sta achter de Boeren, Niet achter het Kannibalistische Kanker Verwekkend Lab Vlees van Bill Gates, waar voor Cellen aan Geaborteerde Foetussen zijn Onttrokken. Ik vind Verplichte Onteigening een Vorm van Diefstal en Steun de Boeren, die Diefstal Niet Pikken.

Als je de Ziekte van deze Wereld wilt Begrijpen via de Denk Modellen van deze Wereld, dan begin je Al  Knetter Gek. Dat is de Reden, dat ik een Maand of Drie Geen Berichten, op een Enkele Uit Zondering na, heb Geplaatst, op dat ik Los mocht Komen van Lopende Programma´s en de Label Dwang, die tot de Mind Fuck en Mind Control behoren.

Sinaasappels en een Halve Citroen Persen in de Ochtend, daar begint de Dag mee. Nee, Eigenlijk begint de Dag Al Eerder, als ik Ontwaak in en als Vrij Licht en mijn Brein Hier dan een Wereld uit Construeert. Geloof ik die Wereld? Het is Alleen Maar ‘Mijn Wereld‘, mijn Interesse in het Gekken Huis, dat ik na Ontwaken Geboren zag worden. Nee, ik geloof er Niks van. Ik tackle de Waan Zin Precies Daar, waar ik het Herken. In Me Zelf. Feitelijk tackle ik Niks. Zien Zelf laat Waan Zin verdwijnen.

In Vroeger Dagen kwam ik met de Beste Spirituele Leraren Op de Proppen om Tegen Wicht tegen de Waan Zin te Bieden; maar ik heb Dit Ook laten Varen, na dat ik het Dualisme in die Benadering erkende. Er is Niets Nodig om Reeds Vrij te zijn, juist daar om mag het Vrij Zijn heten.

Joost Lips

Efemere Fenomen,