Joost Lips – Genocide in Volle Gang

Genocide in Volle Gang

Wie alleen MainStream Media Bekijken en Beluisteren, Dag In, Dag Uit, zullen denken ´“Waar heeft Die Vent het over?´ Maar ook in de MainStream Media lekken Af en Toe Wat Berichten door die Mensen Nog Eens Goed Doen Nadenken over de Vraag, of de Zo Genaamde ´Democratische´ Overheden op deze Globe Het Wel Zo Goed Voor Hebben met de Volkeren, die ze zeggen te dienen. Een Beetje Onderzoek op het Internet is Genoeg om uit te vinden, dat de Overheden in Dienst staan van een ;HogereMacht, een Duistere Macht, waarvan de Lieden, die Werkelijk aan de Touwtjes Trekken Ons Niet Bekend zijn.

Das Magasin, N° 66, Februar 1933 (foto willhaben.at)

Het is Bizar, maar Waar. Vele Mensen dragen, Nu het van de Overheid niet meer hoeft, Nog Altijd een Masker. Een Kassière in de Supermarkt verhaalt Vandaag over een Oude Man, die haar had gezegd, dat het Masker Goed voor Hem was. De Kassière had gewezen op het Feit, dat Gebrek aan Zuurstof tot Ziekten leiden kan, maar dat Argument gold Blijkbaar Niet voor de Man, want hij herhaalde Eenvoudig, dat het Goed voor Hem was. Vele Mensen vertonen Deze Dagen Niet de Impuls de Ware Feiten achter Schimmige Zaken te achterhalen, en als deze zich opdringen, worden ze Ontkend. Dan is het de Waan van de Wappie, zeggen ze. Ze zijn Bang voor Werkelijkheid en Wie Dit Niet Zijn moeten het Ontgelden.

Aesculape, Revue illustrée des Lettres et des Arts dans leurs Rapports avec les Sciences et la Médecine, 41° Année, Le Fantastique dans L Art (foto abebooks.co.uk)

Ze hebben geleerd, dat de Overheid Goed voor Hen is en Voor Hen zal Zorgen als ze Braaf hun Belastingen Betalen en de Regels van het Wetboek volgen, het Wetboek, dat de Staat overigens Zelf Herschrijft of Niet Volgt als Dit Zo Uitkomt. Na de Loon Belasting wordt je Nog Vele Malen Meer Beroofd, tijdens het Boodschappen Doen, als je gaat Rijden op de Weg is Wegen Belasting de Tol, dan moet de Tank Gevuld worden en Spek je Ander Maal de Staat Kas. Waar wordt Géén Belasting Op Geheven? Wat gebeurt er met de Centen? U wordt een Farmaceutische Totalitaire Wereld Orde In Gedreven, Alles, dat Natuur, Oprecht en Warmhartig is, moet Kapot. Vanwege een Verzonnen Plandemie moet Iedereen zich Verplicht per Spuit laten Vergiftigen, en Alle Doden, die er vallen, zijn Geen Argument om Hiermee te Stoppen. Een Ieder betaalt voor de Eigen Ondergang dan wel Inlijving in een Slaven Staat op Globale Schaal. De Vrije Wil moet Vervangen worden door Van Boven Af Aan Gestuurde Hersenen, die Aangesloten zijn op de Cloud van de Totalitaire Heersers; de Techniek Daar Voor is Aanwezig en er wordt Al Decennia Lang Fysiek Gesleuteld aan de Mens via Chemtrails, Straling, Gemanipuleerd Voedsel en Medicatie van Allerlei Soort. Waar Van het Vaccin, dat Geen Vaccin is, Nu dus Verplicht kan gaan worden, of je verliest je Baan en Bestaan Zekerheid. Knetter Gek, dat zal Duidelijk zijn, maar Velen doen, alsof er Niets Aan De Hand is. Ze zoeken Bevestiging bij Andere Struisvogels.

Slang Stofzuiger (foto harpij.tumblr.com)

Één van de Rockefellers heeft het in het Verleden voor elkaar gekregen de Overheid te overtuigen, dat Natuurlijke Geneeskunde uit de Medische Leerboeken kon, daarvoor in de Plaats kwam Medicijnen Leer. De Rockefellers handelden in Olie en kenden een Overschot daarvan, die kon Goed gebruikt worden voor het Pillen Draaien. Hier begon het Gedonder, de Waanzin, die we Nu kennen als het Farmaceutisch Monster, dat de Gang van Zaken in de Wereld in Intense Mate bepaalt.

De Mind Controle heeft de Mens Allereerst het Goddelijk Bewustzijn ontnomen door hem in Labels als Identiteiten te laten geloven, waarmee hij op Afstand, als Af Gespleten Individu, Bestuurbaar was geworden. Reclame leerde je, dat je een Individu bent, met Eigen Rechten en Recht op de Mooiste Producten; er werd je Geleerd, dat je ‘Te Kort kwam’, Recht op Meer had en als je Dit zou Verkrijgen heette Dit Geluk. Men ging Er Voor en werd Verslaafd aan van Alles, want Niets was Ooit Genoeg of Vervullend. Men was Hiermee Reeds Goed Beet Genomen, met de Mobiele Telefoon is die Greep Nog Eens Intens Versterkt. Je betaalt voor je Eigen Elektronische Handboei, waarmee de Surveillance Staat je in de Greep houdt.

Reading Milena (foto canva.com)

Er is Nooit een Corona Pandemie geweest, er was Eenvoudig de Zo Genaamd Verdwenen Griep en de Kolossale Propaganda Machine over de Gehele Planeet. Als je Geen Nieuws volgde was er Niets aan de Hand, ook al zag je Mensen Maskers Dragen en Opzij Springen als je aan kwam lopen. Maar Geen Sirenes van Ambulances, Geen Lijkwagens. Die gaan we Nu Pas Zien, nu de Prikjes zijn Gezet bij hen, die zich Er Toe hebben Laten Verleiden onder Druk van de Dwang Maatregelen van de Staat. Ik hou het Nieuws bij, maar Één Oog houd ik Graag op de Werkelijke Natuur der Dingen, waar de Menselijke Waanzin Nog Geen Zeggenschap heeft.

Bodemloze Beeldentuin, 19 april 2022

1. Jacques van Velzen 20 april 2022 op 09:08

IK hoop dat ze af en toe wat haldol in het kraanwater toevoegen..

Reacties zijn afgesloten bij dit onderwerp.