Johan Segers AKA Eric de Noorman – Geen Oude Koeien Meer uit de Sloot Halen + Joost Belde Mij om Kwart over Twaalf + IOU Formulier + GERECHTIGHEID DUUR BETAALD

Eric de Boorman = Johan Segers (foto YouTube)

Geen Oude Koeien Meer Uit de Sloot Halen

Goedenavond Beste Leden van De Bataafse Leeuw en De Bataafse Republiek Herleeft, ik herhaal mijn Bericht van vVanmiddag.

Ten Eerste moet ik zeggen, dat ik dit Op Eigen Titel schrijf Zonder Overleg met mijn Mede Beheerders. Met Andere Woorden, Alles wat Hier Staat Berust Op mijn Eigen Mening.

Dat Ik op de Bovengenoemde Kanalen de Belangen Verdedig van Micha en Wouter, maar Vooral van Joost, dat is Voor Jullie Geen Geheim. Dat ik Daarnaast ook Zeer Positief ben over Johan Segers zal Voor de Meesten Ook Geen Verrassing zijn.

Johan en de Drie Heren zijn Gebrouilleerd Geraakt in het Verleden en Daar zit Gewoon Oud Zeer. Ik begrijp, dat en het is Niet Mijn Plaats of Onze Plaats om Daar Nu Over te Oordelen. Mijn mening is, dat Johan het Welzijn van de Kinderen Voorop heeft staan en Ongeacht, of hij nou Vrienden is met Wouter, Micha en Joost, dat is Wel het Doel waarom Wij Ons Allen hebben Verenigd in De Bataafse Republiek en Nu Weer Hier.

Ik ga hier de Link naar het Kanaal van Johan Segers Plaatsen, omdat ik Op Zich Geen Reden Zie, dat Iemand Niet bij Beiden Lid zou Kunnen Zijn. Draag je Johan een Warm Hart Toe, ben je Gewoon Benieuwd naar Wat Hij Doet, wordt Daar Dan Vooral Lid. Het is Nadrukkelijk Niet de Bedoeling, dat Bij Hem een Discussie ontstaat tussen Voor en Tegenstanders van De Mannen, die We Hier Vertegenwoordigen. Wordt Lid als je Denkt, dat je Bij Die Discussie Weg kunt Biljven, heb je Twijfels, Doe Het Dan Niet. Belangrijk Nieuws Van en Over Johan zal Ook Hier Gedeeld Worden.

Johan zegt Hier Zelf over Tegen zijn Leden.

“Beste Leden. Graag vraag ik u Aandacht voor het Volgende: Vanaf Heden zou ik Iedereen, die Lid is van mijn Kanaal of op dit Kanaal Post, willen vragen Om Geen Oude Koeien Meer uit de Sloot te Halen en Alles,dat Betrekking Heeft op Wouter, Micha en Joost Vanaf Nu te Laten Rusten.

Vriendelijke groet Johan Segers.”

Lees Bovenstaande Goed Door en Beslis Wijs (en dit is een Wijze en Wakkere Groep 😉).

@EricdeNoorman

Bataafse Leeuw, Telegram, 7 november 2021

Johan Segers verandert Koers (video Telegram)

Link naar Onopgelostchat https://t.me/onopgelostvoorjouchat

Joost belde Mij Zo juist om Kwart over Twaalf

Ik was Verrast,maar had het wel Via een Kaart aan hem gevraag, of hij een Keer Contact met me wilde Opnemen. Het was de Bedoeling Dit Gesprek Op te Nemen, maar Dit Gaan We Donderdag Aanstaande Doen.
Hij maakt Het Goed, zei hij. Is Veel en Vaak Overgeplaatst, Maar Zit Nu op een Gewone Afdeling.
Ik moest Iedereen de Groeten Doen en Bedanken voor Alle Post, die hij Ontvangt.
De Grote Onderzoeken Zijn Nu Achter de Rug en Alles Gaat Nu Wat Overzichtelijker.
Hij werkt Goed Mee met Alles, is Beleefd en Dat wordt Positief Beoordeeld.
Kaarten en Brieven blijven Sturen, Als ’t U Blieft, is Zijn Vraag.
Het Lukt Hem Om Zich Niet Gek te laten Maken.
Hij Baalt Natuurlijk Wel en is Bezorgd om zijn Kinderen en Vrouw.
Hij Was Tenslotte Kostwinner.
Heeft Nu Weer Een Nieuwe Vordering van 300.000 euro Aan Zijn Broek Hangen.
Absurd Gewoon!
Mensen, Aanstaande Donderdag Neem ik Het Gesprek Op Hebben We Afgesproken.
Dan Horen Jullie Meer.
@EricdeNoorman

Bataafse Leeuw, Telegram, 7 november 2021

IOU Formulier

Forwarded by Eric de Noorman (The Account was Hidden by the User)

Opgesteld door Caer Vandwy

Het Verhaal van Joost (2) vermoedelijk weet Joost Knevel hier helemaal niets van (foto Telegram)

IOU Formulier (foto Telegram)

In Vertrouwen

de Houder van Onderstaand Email Adres

Bevestigt Hiermee, dat Hij of Zij de Boekverkoper € 10,00 Verschuldigd is.

Dit Bedrag is Overeengekomen Tijdens of Vlak na het Verzoek van de Boekkoper aan de Boekverkoper om het Boek met de TitelHet Verhaal van Joost KnevelDeel 2 in de “LightVersie Digitaal en Per Email aan Hem of Haar te Transfereren.

Het Bedrag ad 10 (tien) = euro zal Te Zijner Tijd worden Overgemaakt op Een Dan Bepaald Bankrekeningnummer. Gegevens hierover volgen later Per Email.

Overigens zijn Hogere Donaties dan 10 euro ook Van Harte Welkom.

Extra Donatie (= Exclusief het Bedrag voor het Boek)

Email Adres Boekkoper

Datum Boekaanschaf

Gelieve deze IOU, dit Formulier, Uit te Printen, In te Vullen Graag in Blokletters, en Het Per Post in een Gesloten en Gefrankeerde Envelop Op te Sturen naar

IOU

3980 CA Bunnik

U kunt deze Procedure Omzeilen door uw Email Adres rechtstreeks in mijn PB (Persoonlijke Berichten) te Deponeren, die ik Vervolgens zal Overnemen, Gebruiken en Direct Daarna zal Deleten, waarna ik u in de IOU Administratie zal opnemen.

IOU Formulier

Support Micha Kat, Telegram, 7 november 2021

GERECHTIGHEID WORDT DUUR BETAALD

Gerechtigheid wordt Duur Betaald (foto Support Micha Kat)

Support Micha Kat, 7 november 2021

Johan Segers AKA Eric de Noorman vindt, dat er moet worden samengewerkt (video Telegram)

Support Micha Kat Account op Telegram wordt Beheerd door Eric de Noorman AKA Johan Segers

1 Comment

1. Verschrikkelijk, ik weet dat dit gebeurt, maar met beelden erbij maakt het nog heftiger. Ik kan alleen maar zeggen, mensen a.u.b. wij moeten deze satanischebeesten stoppen. Kosten wat het kost. Dit is al zo lang bezig, langer dan je denkt. Vecht voor de kinderen, houdt ze bij je en geef ze de liefde en warmte die zij nodig hebben. Ik steun deze video’s en al wat er komen gaat. Delen zou ik zeggen, maak de ogen van onwetende open. ❤❤❤❤

Reacties zijn afgesloten bij dit onderwerp.