Gemeente Den Helder – Cultuur kleurt het leven! Kleurt u mee aan onze visie?

In Den Helder kun je zingen, schilderen, dansen, boetseren en musiceren dat het een lieve lust is. We kunnen bij heel veel instellingen en verenigingen terecht om deel te nemen aan culturele activiteiten. Of om daarvan te genieten: van een voorstelling, een boek of een tentoonstelling. Cultuur geeft kleur aan ons leven.

De gemeente vindt het belangrijk dat cultuur het leven van zoveel mogelijk inwoners kleur geeft. Maar waar denk je dan aan en hoe kunnen we dat bereiken? Daarover gaan we volgende maand in gesprek met vertegenwoordigers van onder meer (culturele) instellingen en verenigingen. Zij ontvangen hiervoor binnenkort een uitnodiging. Maar het zou leuk zijn als ook u, als inwoner van onze stad, meehelpt aan het inkleuren van onze nieuwe visie op cultuur.

De organisatie van de gesprekrondes zijn in volle gang. De concrete data maken we binnenkort bekend. Wie nu al staat te trappelen om deel te nemen kan zich alvast melden bij Judith Koning, beleidsambtenaar cultuur via j.koning@denhelder.nl. We maken uit de aanmeldingen een selectie voor deelname. Wordt vervolgd!

20-01-2016