Delano Weltevreden – De Drie Af Gesplitste Raad Leden van Behoorlijk Bestuur hebben Nog Geen Versterking gekregen

Marcel Karhof (Prominent Midden Rechts op Foto) is Niet Alleen Bijna Enig Over Gebleven Raad Lid voor Behoorlijk Bestuur  (BB) in Gemeente Raad Den Helder, Tevens is hij Sinterklaas en Taxi Chauffeur , BB is Drie Zetels Kwijt , Leo van Esdonk (Midden Bovenste Rij), Mirjam Dijk (Links Onder) en Michel Pastoor (Rechts Onder) vormen Nu Samen Fractie Pastoor (foto NHD))

Den Helder – Voor Als Nog hebben zich Geen Andere Ontevreden Leden van Behoorlijk Bestuur (BB) aan gesloten bij Fractie Pastoor.

Vorige Week Woensdag stapten Leo van Esdonk, Mirjam Dijk en Michel Pastoor uit de Zeven Personen Tellende Fractie. Zij vinden, dat Mensen [Marcel Karhoff, RSMuseum], die aan de Partij Gelieerd zijn BB een Slechte Naam bezorgen met Verwerpelijke Uitspraken op Sociale Media. Zij vonden, dat de Partij Leiding [Sylvia Hamerslag, RSMuseum] die Mensen moest vragen Daar Mee te Stoppen. De Partij Leiding vindt echter, dat Behoorlijk Bestuur Niet mag komen aan de Vrijheid van Mening Uiting van Kiezers.

Wij zijn Op Gestapt, maar hebben Niemand Gevraagd om met ons mee te gaan”, zegt Fractie Voorzitter Pastoor. „Dinsdag hebben wij Besloten, dat wij Zo Niet Verder konden. Het was Niet onze Intentie om Anderen te Vragen Om Met Ons Mee te gaan.”

Commissie Lid

Wie zich bij Fractie Pastoor aan sluit, kan Geen Commissie Lid worden, weet de Kers Verse Fractie Voorzitter. „In de Verordening staat, dat een Fractie van Drie of Meer Af Gesplitste Raads Leden Geen Commissie Leden mag voor dragen.”

Pastoor vindt, dat de Drie Op Gestapte Leden van BB Niet gezien moeten worden als ’Zo Maar Af Splitsers’. „We hebben Nog Steeds het Beste voor met Behoorlijk Bestuur. Als Raad Lid blijf je Hetzelfde Werk doen, alleen in ons Geval in een Andere Fractie. Ons Gedachten Goed verandert niet. We willen het programma en de standpunten van Behoorlijk Bestuur blijven uitdragen.”

Verkiezingen

Hij sluit niet uit dat ’Mensen Later met ons in Gesprek willen’. „Daar staan wij Natuurlijk voor Open. Maar Eerst Eens de Juiste Dingen Doen in de Komende 3,5 Jaar, want daar zijn we voor Gekozen als Raad Lid. Niet om Al Bezig te zijn met Verkiezingen in 2026.”