Bo-Anne van Egmond – ‘Rob Scholte mag weg’

NHD, 26 maart 2016

3 Comments

1. Morgen op deze site mijn artikel: “Redactiechef Helderse Courant -duo Schuiling/den Boer- pleegt laffe aanslag op Rob Scholtemuseum.

2. heleen van der leest 27 maart 2016 op 20:14

Weg met de coffeshops, maar VOOR het Rob Scholte Museum.

• Loes Vermeer-Lagerveld 29 maart 2016 op 03:09

Ook ik ben VOOR verwijdering van de coffeeshops uit het centrum van de stad.Ik ben so wie so tegen coffeeshops en zeker tegen nota bene 3 coffeeshops dicht op elkaar.Door deze op een enigszins ver verwijderde plaats te vestigen, werkt men mee aan een bepaald ontmoedigingsbeleid.
      Mede omdat de bewoners uit het centrum en directe omgeving (zoals de Hoogstraat, Vroonstraat etc.) recht hebben op een rustige woonomgeving. De gemeente is hier zeker verantwoordelijk voor. Dit gegeven moet voorrang hebben op het gegeven van de bezoekers aan een coffeeshop om hen ter wille te zijn met een snel bezoekje (liefst komende met een auto) aan een coffeeshop.
      En ik ben VOOR behoud van het Rob Scholtemuseum. Het is een bekende kunstenaar met prachtige plannen voor zijn galerie-museum. Een verrijking van het culturele klimaat in Den Helder.!!

Reacties zijn afgesloten bij dit onderwerp.