Beter voor Den Helder – Vragenkwartier Gemeenteraad Den Helder, 20 maart 2017

Gepubliceerd op 21 mrt. 2017

Politieke partij Beter voor Den Helder heeft vragen gesteld over het Rob Scholte Museum tijdens gemeenteraadsvergadering van 20 maart 2017

Reacties:

1 Comment

1. B&W Weigeren om in het openbaar met de gemeenteraad te overleggen over het opblazen van het Rob Scholtemuseum. Ze sturen wel een informatiebrief. Daarmee heeft de raad zichzelf gedegradeerd tot een applausmachine voor de Taliban.

Opzeggen kan alleen als het gebouw dringend voor eigen gebruik nodig is. En niet omdat Scholte kritisch is op B&W. Dat dit laatste de echte reden is om het museum te slopen, blijkt uit het feit dat er al eerdere onrechtmatige opzeggingen zijn geweest. Alle reden dus voor de raad om er bovenop te zitten. Maar ik zie alleen maar kleine ronde angstkeuteltjes en wollig taalgebruik. Arm Den Helder.

Reacties zijn afgesloten bij dit onderwerp.