The College Hotel – VERHAAL ACHTER MICKY HOOGENDIJK + Els Quaegebeur – MICKY + KvK – The College Social Club BV + KRO NCRV | De Ochtend van 4 – Gunay Uslu en Benno Friedberg

Micky Hoogendijk (foto Instagram)

Als Klein meisje wilde ik Alleen Maar naar het Strand (fioto wikifeet.com)

HET VERHAAL ACHTER KUNSTENARES MICKY HOOGENDIJK

In deze Portret Video vertelt Micky Hoogendijk Over Zichzelf als Kunstenares, Wat Haar Beweegredenen Zijn en Hoe Ze Met Fotograferen is Begonnen. Wat wil ze met Haar Expositie “Living In The Layers” vertellen? Naast Gasten van The College Hotel Amsterdam en Mondi Caribbean Cuisine, Terrace & Bar kunnen ook andere Geïnteresseerden deze bijzondere Expositie bewonderen.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door The College Hotel (@thecollegehotel)

Reacties

cealestagt
Prachtig!!

moniquekiewiet
👌Prachtig!

Instagram, 14 julu 2021

https://www.instagram.com/tv/CRRfYA2qbro

MICKY

SAAR | Els Quaegebeur – MICKY (1)

SAAR | Els Quaegebeur – MICKY (2)
SAAR | Els Quaegebeur – MICKY (3)

SAAR | Els Quaegebeur – MICKY (4)

SAAR | Els Quaegebeur – MICKY (5)

SAAR | Els Quaegebeur – MICKY (6)

MICKY

Micky Hoogendijk (49) over haar jeugd, exen Rob Scholte en Adam Curry en leven op het Brabantse platteland.

Ik klim nog altijd in bomen, maar ben wel banger er uit te vallen.”

We spreken af in het restaurant van Piet Hein Eek in Eindhoven, waar Micky Hoogendijk sinds anderhalf jaar vlakbij woont. Op een boerderij in een weiland, helemaal alleen. Dat vindt zij niet dapper.

Ik ben 1.84 meter hè, ik word nooit lastiggevallen en als mensen iets proberen loopt het niet goed af met ze.”

Ben je nog niet gekrompen?

Nou, ik heb Indonesisch bloed aan mijn moeders kant en zij kromp een flink stuk toen ze oud werd. Dat zal bij mij ook wel gebeuren op een zeker moment. Kan ik eindelijk hoge hakken aan.”

Doe je dat nu niet?

Jawel, expres, dan blijft iedereen lekker op afstand.”

Vind je dat prettig?

Als ik uitga heeft dat zo zijn voordelen, hoewel leeftijd ook behoorlijk helpt om zekere figuren uit de buurt te houden.”

Uitgaan deed Micky vroeger veel, binnen de jaren negentig kunst scene in Amsterdam waar ze haar eerste man, kunstenaar Rob Scholte, ontmoette. Een half jaar na hun huwelijk in 1994 ontplofte er voor hun huis in de Amsterdamse Jordaan een bom in hun auto, toen ze op het punt stonden naar de huisarts te gaan om zeker te stellen, dat Micky zwanger was. Dat was ze. Door de aanslag kreeg ze een miskraam, en Scholte raakte zijn beide benen kwijt. Een jaar eerder verloren ze zoontje Pepijn kort na zijn geboorte. In 1997 kwam het tot een echtscheiding.
Micky werd niet lang daarna creatief directeur van de Supperclub, een galerie, restaurant en de eerste Lounge Bar ter wereld, met matrassen op de grond, waanzinnig opgemaakte grote borden eten en bezoekers als onderdeel van de Shows en kunstprojecten. Acteren deed ze ook, haar bekendste rol is die van kille zakenvrouw Cleo de Wolf in Goede Tijden, Slechte Tijden.
In 2009 kreeg ze een relatie met Adam Curry. Het stel vertrok naar de Verenigde Staten waar ze verhuisden van San Francisco naar Los Angeles naar Austin, Texas. In Los Angeles
had ze al eerder in haar eentje gewoond, onder andere voor lessen Method Acting. Na de scheiding van Adam Curry in 2015 ging ze terug naar Los Angeles, dit keer als fotograaf. Dat beroep leerde ze zichzelf met een camera die ze kreeg van haar moeder, vlak voor haar dood in 2010. Zij was een van de eerste Nederlandse vrouwen. die het moederschap verwierf door Kunstmatige Inseminatie. Ze bracht Micky (toen nog Mirjam) grotendeels alleen groot, bijgestaan door haar tweede man, de bekende kunstschilder Roelof Frankot.
Hij stierf aan kanker toen Micky veertien was. Dit is dan alleen nog maar de notendop van Micky, die deze zomer vijftig wordt.
De ober komt aanlopen om te vertellen, dat de keuken speciaal voor Micky een salade kan maken met alleen groenten en kruiden. Geen rozijnen, noten, kaas, linzen of kikkererwten, alleen groenten.
Als de jongen weg is, zegt ze, dat er een mevrouwtje is, die een waanzinnige methode heeft ontwikkeld . waarmee ze precies kan zien welke voedingstoffen iemand mist en nodig heeft.

Ze gebruiken haar werkwijze bij astronauten, maar het werkt ook voor vrouwen, die richting de overgang schuifelen en ineens kilo’s aankomen. De meeste huisartsen zullen zeggen: dat hoort erbij, maar er zijn gelukkig mensen, die vinden dat het anders kan. Sinds ik haar aanwijzingen opvolg – vijf dagen alleen groenten, gevolgd door weken waarin je nooit tegelijk eiwitten en koolhydraten eet – stap ik hartstikke fris uit mijn bed en ben ik blij en vrolijk. Ik doe het weer.”

Was je erg van slag geraakt?

Nou, ik heb al vanaf mijn elfde een slecht werkende schildklier en na de dood van mijn eerste kind stopte hij er helemaal mee. Daar slik ik al jaren één pil per dag voor. Dat ging goed tot een dokter in Austin vond, dat ik aan een ander middel moest. Ze gaf me er per ongeluk een te hoge dosis van,, waardoor ik me gedurende vijf jaar constant gestrest voelde. Iedereen zei: je bent net voor de tweede keer gescheiden, je hebt geldproblemen, weet je wat jij moet doen? Lekker aan jezelf werken, yoga doen. Eigenlijk geloofde ik het niet, want ik ben in principe best rustig en in balans; goed gehumeurd, gelukkig, lief voor mensen. Ik dacht steeds: dit verhaal klopt niet bij mij, maar ik liep door. In die vijf jaar had ik met mijn fotografie vijftig exposities over de hele wereld dus ik werkte vreselijk hard.””

Tot je instortte.

“Op een avond zat ik aan de Keizersgracht op de bank bij vrienden bij wie ik logeer als ik in Amsterdam ben en ik zei Ehm, ik ga even naar de spoedeisende hulp. Ik piep niet snel, maar ik wist dat het echt niet goed was. Na twee dagen onderzoek zeiden ze Mevrouw, u heeft of een Burn Out of u bent in de overgang. Ik moest er om lachen en strompelde de spreekkamer uit.
De volgende dag, terug in Los Angeles, was ik in zo’n gezondheidswinkel ,waar ze sapjes en zo verkopen. Er stond een apparaat, waarmee je het DNA van je haar kon laten testen. Tien minuten. nadat ik het ding een haar had gevoerd, gaf hij aan, dat ik een te hoge medicatie slikte van een bepaald medicijn. Mijn huisarts verlaagde direct de dosis en sindsdien zijn ze weg, die rare stress klachten. Als iets giftig is voor je lichaam is het wel constant een te hoog stress hormoon. Ik dacht: laat ik maar eens even rustig in een weiland gaan wonen, voor mezelf zorgen.”

Waarom een weiland in Brabant?

Toeval. Ik ontdekte dit weiland, omdat ik een expositie had in Eersel, waar ik in een geweldige Bed & Breakfast logeerde. Ik vragen: wat is nou de huur van een boerderijtje hier? Die man: achthonderd per maand of zo. Ik verslikte me in mijn koffie, daar heb je in Los Angeles  nog geen hamsterkooi voor. Twee maanden later woonde ik ook in zo’n boerderij, maar dan groter, met een enorme zolder, waar ik fantastisch kan werken. Het was een vrij impulsieve beslissing, zo ben ik. Misschien ga ik ooit terug naar het Westen, maar ik geniet nu enorm van mijn weiland op de dagen, dat ik niet op reis ben en er alleen rond banjer, aan rommel en in mijn pyjama naar de Jumbo kan want Nobody Gives a Fuck. Echt heerlijk.”

De natuur past beter bij je dan je dacht?

Dat wist ik al heel lang. Vanaf mijn zevende groeide ik op in Lochem, de Achterhoek. Daar werd ik van een stads een buitenkind, dat dol was op paardrijden en bomen klimmen. Ik ben nog steeds een bomen klimmer, al ben ik tegenwoordig wel banger om er uit te vallen.”

Mis je Los Angeles?

‘Ik ben een Remi. Geen broers en zussen, geen man, geen ouders, geen kinderen.
Ik mis mijn vrienden, maar ik mis de stad niet. Amerika is een zwaar land als je niet heel rijk bent. Ik zag daar zo onbeschrijflijk veel armoede. Amerikanen hebben alles of bijna niets, verschrikkelijk.”

Had jij wel genoeg geld?

Weinig geld was ook wel een tijdje mijn werkelijkheid, want na de scheiding van Adam begon ik helemaal opnieuw, met niets. Na zes jaar met iemand samen zijn moet je jezelf hervinden, in allerlei opzichten. Het is fantastisch als blijkt, dat je het in je eentje voor elkaar krijgt, en dat in een krankzinnig moeilijke stad als Los Angeles, maar het was wel even een dingetje. Het hielp, dat ik een bord voor mijn kop heb; ik zie nooit beren op de weg. Ik heb veel zelfvertrouwen, niet altijd terecht, maar het brengt me wel verder.”

Waar ligt de basis van dat zelfvertrouwen?

Bij mijn moeder. Ik was het enige kind, dat ze kreeg, na heel veel moeite, dus ik was haar project, in de positieve zin van het woord. Zij vierde mij enorm en dat is van onschatbare waarde gebleken. Ze maakte bijvoorbeeld altijd een foto van mij op de achtste van de maand, mijn geboortedag, en ze zei vaak hoe mooi, leuk en slim ze me vond, hoe trots ze was. Ik vier mijn petekinderen ook groots. Ik heb er vijf, de oudste is 21, de jongste 11. Mijn vrienden delen hun kinderen met mij, omdat ik de mijne heb verloren.”

Is dat verlies een pijn, die nog vaak op speelt?

Het is wat het is. Ik heb de vrijheid, die jullie allemaal niet hebben, ik kan werken en reizen, zoveel ik wil, de egocentrische kunstenaar zijn. Het is een gemis, maar ik sta er niet meer te lang bij stil. Ik heb zelf ook geen traditioneel gezin gekend, als kind. Daardoor ben ik er altijd goed in geweest mijn eigen familie te maken. Mijn vrienden van vroeger zijn er allemaal nog, ook al ben ik achttien jaar weggeweest, afgezien van de tijd, die ik hier doorbracht om voor mijn stervende moeder te zorgen.”

Ze glimlacht.

“Ik ben wel een beetje Remi natuurlijk. Geen broers of zussen, geen man, geen ouders, geen kinderen. Er is niets meer wat mij direct verbindt aan deze aarde. Ik roep weleens: Can someone get me off this rock, please? Ken je dat? Niet dat ik zelfmoord overweeg, maar ik maak geregeld grapjes over mijn Remi zijn. Humor helpt bij alles.”

Ze vertelt, dat de camera, die haar moeder haar cadeau deed, voor ze dood ging, haar baby werd. Ze ging er elke dag mee de stad in. In Los Angeles begonnen bevriende acteurs te vragen, of ze een Head Shot van hen wilde maken voor in hun portfolio.

“Blijkbaar kon ik het. Later in Austin, waar Adam en ik op een berg woonden, fotografeerde ik vooral natuur. Ik las The Artist’s Way van Julia Cameron, een soort zelfhulp boek voor geblokkeerde kunstenaars. Ik ben helemaal niet van de zelfhulp boeken, maar zij houdt echt je hand vast in het toelaten van jouw Artist’s Way. Het ene na het andere kunstwerk rolde er uit tijdens het lezen. Dat zijn de werken, die nu nog steeds overal ter wereld hangen en waarmee ik mijn geld verdien.”

De eerste galeriehouder, die haar belde, was een Nederlandse vrouw, die dacht met een Amerikaanse man te maken te hebben. Toen ze hoorde dat ze ‘dé Micky Hoogendijk’ aan de lijn had, zei ze: Godver, je bent gewoon Micky van Goede Tijden. Ik vind je werk fantastisch, maar als ex soap ster kan ik jou moeilijk verkopen. Micky antwoordde: Hier weet toch niemand daar iets van? Een maand later hing ze op een grote kunstbeurs in Los Angeles en verscheen er een foto van haar werk in The Washington Post.

Vanaf toen dacht ik: dit ga ik doen, kennelijk is dit de bedoeling. Keihard aan de bak hoor, dat wel. Ik kan goed ondernemen, maar het is best zwaar. Altijd onderweg, altijd alleen thuiskomen. Daar werd ik de laatste jaren in Amerika soms grijs van in mijn hoofd. Mensen vragen vaak: ben je met nieuwe dingen bezig? Het antwoord lijkt zo makkelijk: ja, ik ben altijd met nieuwe dingen bezig, maar ze vergeten dat het allemaal uit mijn ziel moet komen. Daarom ben ik zo blij in mijn weiland. Ik ben van plan mezelf in 2020 af en toe een cadeautje te geven. Zoals een week beeldhouwen in Frankrijk of Italië. Ik wil dat leren, van twee naar drie dimensionaal en weg achter het beeldscherm.”

Helpt het om voet aan de grond te krijgen in de kunstwereld, dat je tijdens je huwelijk met Rob directeur was van de Rob Scholte BV?

Wel in de zin, dat ik snap hoe het werkt, met galerieën, beurzen en verzamelaars. Ik was toen piep jong, maar die kennis zit wel ergens in mijn broekzak. Rob wilde nooit subsidie en daar kan ik me in vinden. Als je goed bent en hard werkt kun je het zelf.”

Hebben Rob en jij contact gehouden?

On and off. Hij belde jaren geleden een keer naar ons huis in San Francisco om tegen Adam te zeggen, dat hij het leuk vond dat we samen waren. Later zagen we elkaar wat vaker. We delen natuurlijk een kolossale traumatische gebeurtenis, er is niemand anders, die begrijpt hoe dat was en het verbindt ons voor altijd. Dat is een reden om contact te houden. En zijn twee kinderen praten over Pepijn, de baby, die we verloren, als hun eerste broertje. Dat heb ik altijd fantastisch gevonden, ook van zijn vrouw. Dus ja, ergens hebben we een familieband en die wil ik graag in ere houden. Soms gaat dat, soms is het moeilijk.”

Er komt een groot bord rauwkost op tafel. Hartelijk bedankt ze de ober, die daar behoorlijk verlegen van wordt. Als hij weg is, zegt ze

Ik ben vaak benaderd door uitgevers om een boek te schrijven over die periode.”

En?

Om te kijken, of ik dat überhaupt zou kunnen, heb ik een stuk geschreven en aan mijn vriendinnen laten lezen. Die lagen in een deuk. Het leest als een trein, zeggen ze, en het is ook grappig, in al zijn tragiek. Maar ja, als ik echt alles opschrijf, laat ik weinig heel van een aantal mensen. Dat is niet zo aardig. En ik weet ook niet, of het me het waard is, die negativiteit.

Houdt de aanslag je nog bezig?

Als ik er over praat zoals nu met jou word ik duizelig, misselijk en een beetje boos. Het trauma zit er nog, tuurlijk, ook omdat het onrecht zo groot is. Ik heb altijd gedacht, dat de bom niet voor ons bedoeld was, omdat ik me geen seconde onveilig heb gevoeld – ik ben heel intuïtief – en ik precies wist wat er in ons bedrijf en ons leven gaande was. Tegenwoordig komt er een stilte mars als een onschuldig iemand iets afschuwelijks overkomt. Wij werden aangekeken, alsof we dope dealers waren. De NRC schreef, dat we onze auto van de Heineken ontvoerders hadden gekocht. NRC hè, niet Panorama. Om niet te spreken over al die andere leuke blaadjes.

Met haar ogen volgt ze een peuter, die met zijn autootje het restaurant verkent.

Nou ja, als ik iets heb geleerd in die bijna vijftig jaar is, dat het niet gaat om wat je gebeurt, maar hoe je er mee omgaat. Als ik nu een fotoserie maak, die stiekem ergens nog iets met de aanslag te maken heeft, zet ik het slechte om in iets moois. Zo heel ik langzamerhand.”

Ze lacht.

Een tijdje had ik een harde façade, niet toevallig in de periode, dat ik in GTST een pathologische manipulator zonder geweten speelde. Ik ben dat niet, maar die rol ging me opvallend makkelijk af. Mijn vrienden zeiden ook: ‘Hey! Zacht blijven, jij.’ Het kostte best wat moeite om die façade af te breken.”

Ik had ook een veel harder iemand verwacht.

Dat denkt iedereen. Door het imago, dat mij is toebedeeld en in zekere zin achtervolgt: de homewrecker, de golddigger. Dat is pittig. Of deze twee pagina’s in De Telegraaf met het verhaal, dat ik van Adam scheidde om mijn familiekapitaal te beschermen. Haha, het idee, toen mijn moeder stierf, stond er tien euro op de bank.
Weet je, als ik in Nederland was begonnen als fotograaf had ik geen kans gekregen, dat weet ik zeker. Ondertussen hang ik nu wel mooi bij mensen in collecties tussen Erwin Olaf en Marlene Dumas, dus fuck it. Ik kan mijn leven niet uitwissen en ik heb niets om me voor te schamen.”

Dat je toch terug bent gekomen betekent, denk ik, dat het goed met je gaat.

Ik was ook echt wel home sick op een gegeven moment, hoor. Wij Nederlanders houden van zelfspot. Althans, onder mijn vrienden is lekker grove humor van het grootste belang. Je moet jezelf niet te serieus nemen, anders wordt het leven heel donker en zwaar. Ik lach altijd het hardst als ik in Nederland ben en dat speelde een enorme rol in mijn afweging tussen teruggaan of wegblijven. In de Verenigde Staten voel ik me snel de olifant in de porseleinkast. Lachen om jezelf, ho maar, en praten over de dingen die er echt toe doen is moeilijk. Als Amerikanen iemand verliezen gaan ze naar de dokter voor een Anti Depressief. Ik zei dan altijd: Waarom? Je bent niet ziek, je bent in de rouw. Maar nee, het is niet de bedoeling, dat je pijn voelt, zeker in Los Angeles niet.

Aan de buitenkant en de oppervlakte glad getrokken, ook letterlijk.

Dat laatste is hier in bepaalde kringen ook steeds meer zo, hoor. Ik krijg altijd de vraag, of ik iets aan mezelf heb laten doen. Ja hoor, het hele pakket, zeg ik dan.”

Ben je tegen cosmetische ingrepen?

Helemaal niet. Prima als je iets laat doen. Denk alleen niet, dat daar het geluk ligt, of dat opgespoten lippen en fillers bijdragen aan je schoonheid, want dat doen ze niet. Ik heb Botox geprobeerd. Daar kreeg ik rare deuken van onder mijn ogen, het zag er echt niet uit. Weet je wat wel helpt? Mijn beste vriendin en ik gaan elke vijf jaar samen naakt voor de spiegel staan, met een fles wijn op, en dan kijken we: wat vinden we er nu van? Het ziet er niet meer zo uit als vroeger, maar door de wijn is alles hetzelfde en dan zeggen we tegen elkaar: jij bent prachtig. Ik zie ook echt alleen maar een mooie vrouw want ik houd zoveel van haar. Dat zie ik bij andere mensen ook. Liefde en vriendschap is het enige wat we hebben, de rest is bijzaak.”

Jij hebt natuurlijk je uiterlijk altijd behoorlijk mee gehad.

Tuurlijk, en ik heb er ook deels mijn geld mee verdiend. Die kant van mij verandert nu, daar moet ik afscheid van nemen. Daarom heb ik ook bedacht: 2020, ik ga weer in de leer, ik ga mezelf omhoogtrekken aan een andere kant, waardoor ik dat uiterlijk nog meer kan relativeren. Je moet blijven groeien en niet vasthouden aan het verleden. Je lichaam kan soms hard toeslaan, als vrouw. Wij worden aan een heleboel shit blootgesteld en omdat er te weinig wijsheid over naar buiten komt, struikelen we er al doende doorheen, ieder voor zich. Ook daar zijn humor en zelfspot Key, naast goede informatie, en steun aan elkaar. We moeten empathisch zijn zonder onze vriendinnen, en dus onszelf, in een slachtoffer rol te duwen, want die brengt niets. Zorg liever dat je gevuld bent met schoonheid die niets te maken heeft met uiterlijk. Kijk maar naar iemand van 75, het gaat echt gebeuren, So you better like it.

Acht juli word je vijftig. Heb je al plannen voor je verjaardag?

Ik heb dit jaar een grote solo expositie in Antwerpen, dat is al te gek. Het lijkt me ook leuk om een gigantisch feest te geven. Met dansen want daar houd ik van, en een soort roast, maar dan liefdevol. Er is zoveel gebeurd, daar mag het best over gaan, in de vorm van zwarte grappen. Misschien doe ik het in de Supperclub. Ik heb de gekste dingen meegemaakt op die plek, het bachelorfeest voor mijn huwelijk met Adam, mijn huwelijk met Rob, ik ben er dertig en vijfendertig geworden, What the Hell, misschien moet ik mijn vijftigste ook daar vieren.

TROPISCH SFEERTJE

De fotoshoot met Micky Hoogendijk was in de Hortus Botanicus van Leiden, de oudste Botanische Tuin van Nederland (aangelegd in 1590). Hier werden de eerste grote Tulpen Collecties van Europa gekweekt en zevenhonderd onbekende planten uit Japan en China geïntroduceerd. De Hortus is heel fijn om een rustgevende wandeling in te maken en je even terug te trekken uit de drukte van de stad. Meer info https://hortusleiden.nl.

MICKY HOOGENDIJK

GEBOREN 8 Juli 1970
TROUWDE in 1994 met Kunstenaar Rob Scholte. Bij een Aanslag verloor zij hun Ongeboren Kind en hij zijn Beide Benen. In 1997 zijn ze Gescheiden
WERD IN 1997 Creatief Directeur van de Supperclub
SPEELDE van 2000 tot en met 2002 Cleo de Wolf in Goede Tijden Slechte Tijden
TROUWDE in 2012 met Adam Curry Van Wie ze in 2015 Scheidde
BEROEP Fotograaf en Kunstenaar

S A A R M A G A Z I N E, datum onbekend. pagina 10 – 21

PDF
SAAR | Els Quaegebeur – MICKY

The College Social Club BV

Uitgebreide Informatie over dit Bedrijf met een Vestiging in Amsterdam. Het Adres van The College Social Club BV is Roelof Hartstraat 1 in Amsterdam.

Openbare Publicaties over The College Social Club BV

De Kamer van Koophandel heeft recent in de Staatscourant de volgende vijf Mededelingen Openbaar Gepubliceerd over The College Social Club BV:

2020-08-12 Wijziging Per 7-8-2020 is Gevolmachtigde Günay Uslu in Functie Getreden.
2020-08-12 Wijziging Per 7-8-2020 is Gevolmachtigde Benno Simon Friedberg in Functie Getreden.
2020-07-10 Nieuwe inschrijving Per 8-7-2020 is Bestuurder Benno Simon Friedberg in Functie Getreden.
2020-07-10 Nieuwe inschrijving Per 8-7-2020 is Bestuurder Günay Uslu in Functie Getreden.
2020-07-10 Nieuwe inschrijving Zetel Amsterdam. Datum Akte Oprichting 8-7-2020.

Activiteiten The College Social Club BV

De Activiteiten van The College Social Club BV vinden (onder andere) Plaats in de Branche Bedrijfs en Werkgeversorganisaties.
Deze Branche heeft als Hoofdcategorie in de SBI Onderverdeling, die de Kamer Van Koophandel aanhoudt.
Overige‘ en is in dit geval Verder Onderverdeeld bij ‘Levensbeschouwelijke en Politieke Organisaties, Belangen en Ideële Organisaties, Hobbyclubs‘,.
SubcategorieBedrijf, Werkgevers en Beroepsorganisaties‘.

Klik hier voor Meer Bedrijven Actief in de BrancheBedrijfs enWwerkgeversorganisaties’ in deze Regio.


Informatie Organisatiestructuur

Het Bedrijf The College Social Club BV is Ingeschreven of op Drimble Toegevoegd op 8 juli 2020 met als Vestigingsplaats Amsterdam.

Dit is Mijn Bedrijf!

Adres wijzigen of andere Informatie toevoegen of wijzigen? Claim dan dit Bedrijf en dus deze pagina! Uiteraard is deze Registratie gratis (en er zijn ook Geen Premium Abonnementen of iets dergelijks). Geverifieerde bedrijven krijgen een meer prominente positie in de bedrijvenindex: ze staan namelijk bovenaan de lijst in de Eijk, Plaats en Gemeente van Vestiging. Deze bedrijven kunnen zich dus verheugen op meer aandacht van de bezoeker uit de regio. De mogelijkheid bestaat ook uiteraard om de vermelding van het bedrijf te verwijderen. Claim jouw Bedrijf dus vandaag nog en klik hier! Gratis registratie bij Drimble is hierbij verplicht, registreren doe je binnen een minuut hier. Maak je geen zorgen: we sturen nooit Mails en verkopen ook Geen Informatie door.

https://drimble.nl/bedrijf/amsterdam/46151958/the-college-social-club-bv.html

Klassieke Start van de Dag: Gunay Uslu en Benno Friedberg

Elke ochtend stopt de Bus bij Mensen, die Ontbijten met Klassieke Muziek. Vandaag zijn dat Gunay Uslu en Benno Friedberg.

https://www.nporadio4.nl/fragmenten/de-ochtend-van-4/1d272c8b-3fa0-45e2-86c4-9a7a92c2ea8d/2021-10-01-klassieke-start-van-de-dag-gunay-uslu-en-benno-friedberg

https://twitter.com/FKroongetuigen/status/1451975512855883788

Meer informatie
https://robscholtemuseum.nl/?s=The+College+Hotel
https://robscholtemuseum.nl/?s=The+College+Social+Club+BV
https://robscholtemuseum.nl/?s=Els+Quaegebeur
https://robscholtemuseum.nl/?s=Micky+Hoogendijk
https://robscholtemuseum.nl/?s=Adam+Curry
https://robscholtemuseum.nl/?s=Gunay+Uslu
https://robscholtemuseum.nl/?s=Benno+Friedberg
https://robscholtemuseum.nl/?s=Friedberg+&+Mahn

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*


CAPTCHA ImageChange Image