Joost Lips – Mis Lukte Komiek Speecht op de Doden Her Denking

Mis Lukte Komiek Speecht op de Doden Her Denking

Nee Maar, Zelensky is Onder Weg naar Nederland om op 4 mei een Toe Spraak te Houden. Ik had het Niet kunnen Verzinnen, maar Mark Rutte Wel. Las op Twitter, dat de Dam Deels Vrij Gehouden zal worden om Zelenski´s Veiligheid te Garanderen. Op Daken en Balkonnen in de Buurt mag Ook Niemand Verblijven. Werkelijk? Wat een Gore Lef heb je als je Dit Zo Organiseert. Het lijkt er Verdomd Veel op dat men op een Burger Oorlog Aan Stuurt, Bewust. Of Men wil de Vernedering van het Volk tot het Uiterste Voeren, om dat het Volk maar Niet Op Staat tegen het Regime

Ook gaan Berichten Rond, die Vertellen dat er met Twee Drones een Aan Slag op het Kremlin zou zijn Gepleegd, met als Doel Poetin te Doden. Ook dit Scenario wijst er op, dat de Duistere Krachten achter de Globale Agenda Totale Destructie willen. Overigens vond ik de Beelden, die ik zag Niet Erg In Druk Wekkend. De Aan Slag zag er Wat Knullig uit. Mag dat Woord Nog, Knullig? Hoe dan ook, als de Berichten Kloppen, dan zal Poetin Van Zelf Sprekend SpoedBeraad hebben Gepland en zich Mogelijk op Stevige Tegen Actie Beraden..Zelensky in Amsterdam, Waar zal Poetin zijn Bommetje Heen Sturen?

Ik zie Het voor me. Zelensky geeft een Speech, zijn Volgelingen brengen de Nazi Groet, Waar op hij Terug Groet (…)

Dan Twee Minuten Stilte voor de Slacht Offers van Toen, ter wijl Nu de Vrijheid van Alle Kanten Op Gesloten wordt, het Kanonnen Vlees maar Niet Op Kan, Oorlog Heilig is en Vrede een Slecht Idee. Democratie is Niet Meer dan een Woord, Georganiseerde Mis Daad draagt Politieke kKostuums en Koninklijke Gewaden.

Doden Her Denken ter wijl je Ze Maakt (…)

Overigens wil ik Vandaag Al Herstel Betalingen Ontvangen voor mijn Slavernij Heden!

Waarom betalen Mensen Eigenlijk Nog Belasting? De Deugers Oké, maar Beste Wappies, Geen Cent meer naar de Overheid!

Blij word ik van de Lege Schappen in de Albert Heijn Winkels, gaat Lekker. Als we dan Toch Uit Gehongerd moeten worden, Laten we dan In der Daad Zelf het Heft Met Een Maar in Handen Nemen. Politie Mensen met een Geweten, Staken! Medisch Personeel met een Geweten, Staken in Zake Alle Niet Eed Getrouwe Handelingen! Wat je Werk Ook is, als je In Spanningen Mee Doen aan de Agenda van de Boeven Bende, Staken!

Maak je Wapen Tuig voor Oorlogen, dan staak je Niet voor een Periode, maar voor Al Tijd, ten zij de Industrie haar Vermogen In Zet voor Op Bouwende Menselijke Activiteiten.

Werk je Mee aan Gif  Verspreiden, in Welke Vorm dan Ook, dan Verlaat je dit Soort Activiteit voor Goed als je een Echt Mens bent.

Heb je een Hart en ben je Tand Arts, dan haal je voor een Vriendelijk Prijsje Al het Amalgaam uit de Gebitten van Cliënten, die verschijnen, na dat je hen de Reden hier voor Helder hebt Uit Gelegd.

Werk je voor de media, in welke vorm dan ook, dan sta je geen moment meer je medewerking aan evidente leugens toe.

Waar zal Zelensky over gaan spreken? Vast niet over zijn carrière als komiek, hoewel de man die met zijn penis piano kan spelen er bot genoeg voor is. In de wereld van Newspeak zal de man die genocide verzorgt de verbinding leggen tussen de gevallenen in de Tweede Wereldoorlog in Nederland en het belang om nu nog meer wapens aan de Oekraïne te geven. Dat mede de Russen ons hebben bevrijd zal niet ter sprake komen.

Ik hoor velen maar zeggen, die de oorlog tegen Rusland fout vinden, dat ze ook geen fan van Poetin zijn. Ik ben dat in zekere mate wel: ik heb grote bewondering voor Poetin´s zelfbeheersing waar de NAVO keer op keer de belofte brak niet verder naar de Russische grens op te rukken. Maar ze drijven hem liefst tot het uiterste, willen graag een kernoorlog.

Dit wordt de Eindtijd genoemd. Maakt dat je bang? Angst dient doorvoeld te worden, als je ertegen vecht wordt het erger en maak je vijanden. Als je het doorvoelt gaat je denken, die ponskaartmachine met valse info, er niet mee op de loop. Deze ontspanning is het enige dat de wereld redden kan. Ontspannen in de waanzin. In de wereld, niet van de wereld.

De wereld is gek en ik denk aan een zenmeester wiens naam ik me niet herinner. De zenmeester kreeg de vraag voorgelegd van een student:
¨De wereld kan in een kernoorlog geraken, dit baart me zorgen, wat zegt uw leer hierover?¨
¨Als jij geboren wordt, wordt de gehele wereld geboren. Als jij sterft, sterft de gehele wereld. Waaraan je sterft is niet het probleem. Hoeveel er sterven is niet het probleem. Het enige probleem is dat wat je je inbeeldt, en dat sterft ook. Dit inzien is Vrede¨

Dit is geheel niet adequaat weergegeven wat ik tientallen jaren terug heb gelezen, en toch is het geheel adequaat. De dood bestaat alleen voor wie meent te leven. Niemand leeft dan Leven Zelf, dat er geen zelfreflectie op nahoudt.

Angst is een energie in een bepaalde vorm. De vorm wordt als onprettig ervaren, roept weerstand op en kan zo niet doorvoeld worden. Daarvoor in de plaats krijg je dan allerlei ontwijkingsmechanismen van de labelmachine in de flipperkast die iemand ´mijn geest´ noemt. Er is echter nooit iemand geweest om een geest te hebben. Als je meent het denken te bezitten, of je lijf, dan zou je deze feilloos controleren. Vergeet het maar, het is de eerste waanzin waaruit al verdere waanzin op wereldschaal volgt.

Nou, ik heb me weer heerlijk vermaakt. Spreek je uit mens, ieder moment opnieuw als je iets niet vindt kloppen, en blijf zo vrij van roest en het dichtslibben van de originele vloed die je bent.

Zou Zelensky applaus krijgen? Of is de speech zo geplanned dat precies daarna de tweeminuten stilte moeten volgen? Dan verwacht ik enorm boe geroep, uit respect voor de na bestaanden van de Tweede Wereld Oorlog waar in Strijdende Partijen door de Rothschilds zijn Betaald.

Ik groet de lezer.

Joost Lips

Efemere Fenomenen 4 mei 2023

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

CAPTCHA ImageChange Image