Joost Lips – Het kan Al Tijd Nog Gekker met de Woke Shit

Het kan Al Tijd Nog Gekker met de Woke Shit Dit is de Foto, die de HEMA Gebruikt als Banner op het Twitter Account van het Bedrijf. Best een Goede Foto, maar Zien we Hier Nu Al Weer de Promotie van de Woke Waan Zin? Als de Banner Niet Over Tuigt, Dan Toch Wel de Tom Poes Ik heb Van Daag Weer Iets Geleerd over de Machinaties Hier Achter. Pak Weg 1.5 % van de Wereld Bevolking Identificeert Zich als Trans Gender. In de Winkels wordt voor een Veel Grotere Groep Koop Waar met Woke Signatuur Aan Geboden. Daar Van wordt Dan het Meeste Niet Verkocht, Zou je Zeggen, Waar Om Zien we Het dan Toch? Ik zal Het Uit Leggen. Wel Eens Gehoord van het Corporate Equality Index (CEI)? Ik vernam Hier Af Gelopen Dag voor het Eerst over. Het is een Soort Woke Credit Score. The Human Rights Campaign Foundation (HRC), een Politieke Lobby Groep, houdt Zich Hier Mee Bezig en zendt Jaarlijks Ver Tegen Woordigers naar Bedrijven. Die geven Bedrijven de Op Dracht een Bepaalde Hoe Veelheid Producten van de Woke Agenda Zichtbaar Aan te Bieden in hun Winkels. Als een Bedrijf Hier Niet In Mee Gaat … Meer lezen over Joost Lips – Het kan Al Tijd Nog Gekker met de Woke Shit