Ronald Boutkan – Verkeer vast voor Station door vrachtwagen met pech (update)

Den Helder – Het verkeer voor het station stond donderdag sinds even voor half twaalf vast, omdat een vrachtwagen met pech (stuurslot zat vast) de weg blokkeerde.

Vrachtwagen staat vast bij het Rob Scholte Museum op het stationsplein (foto DHA)

De vrachtwagen zat vol bloemen voor de winkel op het station. Hij was al leeg, dus er zijn verse bloemen te krijgen, maar bij het vertrek ging het dus mis. De wagen kon tijdelijk niet voor en niet achteruit.

De bus van Connexxion kon er ook niet langs, wat dus gevolgen had voor de dienstregeling van en naar Julianadorp en Nieuw Den Helder.

Update
Rond 12.15 uur kwam de Wegenwacht ter plaatse en even later was het kruispunt weer vrij. Vanuit de kiosk op het station werd koffie gebracht naar de chauffeur en bijrijder en voor de man van de Wegenwacht. En natuurlijk ook een mooie bos bloemen voor de Wegenwachter!

Den Helder Actueel, 31 januari 2019 – 11:47

Reacties:

F. Brand
31 januari 2019 at 15:15
Zal wel in het Journaal komen..

31 januari 2019 at 16:20
Verkeersinfarct, de aorta van de stad verstopt door een pechgeval. De bloemetjes waren al binnen, hij had ze in ieder geval niet buiten gezet.

31 januari 2019 at 19:17
laatst kwam dezelfde vrachtwagen al met open laadklep langs, het is ook een oud ding wat eigenlijk aan vervanging toe is, net zoals zoveel van die oude fijnstof uitstotende oude diesels die hier nog steeds mogen komen, tijd voor milieuzones in de stad

31 januari 2019 at 23:15
Als je nu je galbakkerij productief inzet heeft het nog enige zin.. Doe er dan wat aan! Maar om hier dagelijks je gechagrijn neer te plempen verander je niets.

1 februari 2019 at 08:30
goede ontopic reactie, begint net facebook te lijken met dit soort puberale onderbuikreacties,
en wie zegt dat ik me niet dagelijks inzet voor verbetering?

1 februari 2019 at 13:50
Laat ik daar nu echt niets van geloven! Bewijs het maar dan.

1 februari 2019 at 13:53
was het in Nederland niet zo dat mensen onschuldig zijn tot schuld is bewezen, en dan zou u het bewijs moet aanleveren dat het tegendeel waar is?

1 februari 2019 at 14:10
Bij noordkopvoorelkaarpuntnl vragen ze nog veel mensen die hun tijd productief kunnen/willen besteden.

1 februari 2019 at 14:14
heeft u zich al opgegeven?

1 februari 2019 at 14:20
Al jaren geleden! En niet alleen opgegeven..

1 februari 2019 at 15:19
nou dan kunnen wij de handen schudden, alleen ik doe het via andere instanties maar dat mag de pret niet drukken

Harmanus J Johansen
31 januari 2019 at 21:46
Dat kan gebeuren. netjes opgelost door de chauffeur.

31 januari 2019 at 21:58
wat heeft de chauffeur hier aan opgelost, de wegenwacht gebeld?

1 februari 2019 at 01:42
Ja, als hij de wegenwacht niet had gebeld had er nu nog file gestaan. En als je kijkt hoe de vrachtwagen tot stilstand is gekomen. Mogen we van geluk spreken dat het met hoge snelheid is gebeurt. Hij staat recht op de weg, waarbij het lijkt of hij niet meer kon sturen en recht door reed.
En wat andere ook zeggen, ga is normaal de discussie aan, zonder die belachelijke oneliners van je.

1 februari 2019 at 08:31
ga is je Nederlands opkrikken ipv allerlei assumpties te maken

1 februari 2019 at 14:00
Hij kwam van de stoep af voor het station. Die situaties ga je krijgen als ze bij de aanleg van de goudkust geen rekening hebben gehouden met los en laadplaatsen. Het zelfde gebeurd bij de bloemen winkel naast de Hema en Kruidvat. Laat ze maar eens een dag gaan kijken in de Beatrixstraat. Dan regent het bekeuringen voor op de stoep geparkeerde voertuigen.

Joost
31 januari 2019 at 23:27
Hou toch op met je linkse geneuzel RB. Allemaal symbool politiek. Den Helder heeft bijna de schoonste lucht van het land.

Henk
1 februari 2019 at 07:08
Joost, de plek waar onze wonderschone bolder staat, was een paar jaar terug nog de meest vervuilde plek van Nederland,de meeste koostofdeeltjes per m3 gemeten, zou het dan door onze geniale stadsvernieuwers zijn dat Den Helder nu bijna de schoonste lucht van Nederland heeft????.

1 februari 2019 at 08:39
Henk, vaak niet met u eens maar hier ga ik met u mee:

Henk
1 februari 2019 at 17:48
Past niet binnen de propaganda RB die zeestad woningstichting, tuin, helder events en vriendjes willen voeren om mensen hier naar toe te trekken om duur te kunnen blijven bouwen voor een door vriendjes, net als bommen op het strand.
De forums op dit mooie medium staan vol met zogenaamde objectieve medewerkers van bovenstaande organisaties.
Ze proberen een soort idyllisch beeld te schetsen van schone lucht, geweldige binnenstad etc, klopt geen reet van en je prikt er iedere keer doorheen, omdat het vaak klinkklare leugens zijn, puur bedoeld om hunzelf mee te verrijken.
Vind overigens dat onze wonderschone bolder ook al aardig tekenen van aanslag van verkeersdampen begint te vertonen, hij wordt met de dag lelijker, voor zover dat nog kon.
Fijn om het een keer eens te zijn (-; .

qrap88
1 februari 2019 at 01:45
… weinig reacties op iets wat je van mijlen ver kon zien aankomen… #eenbaanswegenzijneenrampbijcalamiteiten

Roel Prins
1 februari 2019 at 04:34
Eenbaanswegen !!!!

JB
1 februari 2019 at 12:56
Tja, wat wil je zeg met die LINKSbestuurde vrachtwagens en handhavers die verzuimen stuurslot controles uit te voeren. Wat zal die chauffeur zich opgelaten hebben gevoeld, vervelend hoor.

1 februari 2019 at 15:20
hij mag van geluk spreken dat het daar gebeurde en niet op de N9 met 85 km-u