RODI | Nieuws uit de regio – Atelieruitverkoop Giorgi Shengelia

Bergen – Giorgi Shengelia houdt zondag 2 april van 12.00 tot 18.00 uur een grote atelieruitverkoop in Bergen.

De tentoongestelde schilderijen beslaan de periode 2006 tot en met 2016 en worden aangeboden met maar liefst 33 procent korting. De opbrengst van de atelieruitverkoop wordt gebruikt voor de organisatie van de expositie TXL die in september 2017 plaatsvindt in het Georgisch Nationaal Museum.
In de Georgische hoofdstad Tbilisi exposeren Rob Scholte en Giorgi Shengelia rond het thema ‘Verbinding’ kunstwerken die geïnspireerd zijn op de Georgische opstand zoals deze aan het eind van de Tweede Wereldoorlog op het Waddeneiland Texel heeft plaatsgevonden. De kunstwerk uitverkoop voor het tot stand brengen van de expositie TXL vindt plaats in het atelier van Giorgi Shengelia aan de Van Blaaderenweg 32 te Bergen.

Rodi, Nieuws uit de regio, maandag 27 maart 2017 – 15:13