Openbaar Ministerie Arrondissementsparket Noord Holland – Brief aan Dirk Gorter over het besluit geen vervolging in te stellen tegen burgemeester Koen Schuiling, 7 november 2017

4 Comments

1. Uit de derde alinea blijkt dat de officier zijn onderzoek waarschijnlijk niet serieus heeft opgepakt, waar hij de aangever in feite beschuldigt van misbruik van het recht.
    Bij indiening van een klaagschrift bij het Gerechtshof te A’dam, krijgt de aangever uiteraard inzage in de stukken van het onderzoek en daaruit zal blijken of de officier in gebreke was bij het vervullen van zijn taak.

2. Dirk Gorter in de beklaagdenbank. Overal zie je dat de zaak compleet op zijn kop wordt gezet. Doodeng. Het Romeinse rijk vlak voor de val…

• Tja we weten hoe het ook klokkenluiders vergaat Dick; zij brengen corruptie en misdrijven aan en worden vervolgens zelf het object van onderzoek.

3. De meest betrouwbare man van Nederland: Mark Rutte……..

De minst betrouwbare man van Nederland: Pieter Omtzigt….

Reacties zijn afgesloten bij dit onderwerp.