Omroep Max – Tijd voor MAX: Hans de Booij

Theater van het Sentiment 20 jaar
Dinsdag 17 januari 2017 · 17:10 · NPO 1 · 40 minuten
Woensdag 18 januari 2017 · 11:10 · NPO 1 (HH)
Marc Stakenburg, Stefan Stasse, Hans de Booij, Justine Marcella en Bart van Olphen.

Het bekende KRO-NCRV-radioprogramma Theater van het Sentiment bestaat dit jaar 20 jaar. Dit wordt gevierd met een avondvullend theaterprogramma vol verhalen, filmpjes en livemuziek. Bij ons zijn presentatoren Marc Stakenburg en Stefan Stasse te gast.

Ook Hans de Booij komt langs. Hij is bekend van het nummer ‘Annabel’ en zal het ook bij ons spelen. Hoe is het met hem vergaan in de periode na zijn bekende hit?

Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben honderden gasten uit de Nederlandse samenleving ontvangen tijdens de traditionele Nieuwjaarsontvangst in het Koninklijk Paleis in Amsterdam. Justine Marcella, hoofdredacteur Vorsten, praat ons bij.

In de keuken staat expert-in-duurzame-vis Bart van Olphen. Hij is net terug uit New Orleans, waar hij inspiratie opdeed voor een nieuw kookboek.

Hans de Booij vanaf 30.00 minuten.