Nobilé Amazon La Perla – WOMANIFEST III

Meester van Tarento – Triomf van Venus

Luister en huiver, dames,

Ik richt me tot jullie innerlijke Heilige Hoeren en Wijze Priesteressen,

Uit ònze baarmoeder is deze Wereld geboren, maar dit is niet onze Wereld meer.

De moederkoek is op!

We hebben valse meesters gediend en vertrouwd. We volgden de verkeerde leiders. We hebben geloofd, dat zij het beste met ons voor hebben en dat ze van ons houden, maar we zijn niets meer dan slaven en slachtvee voor ze.

Na een diepe slaap ontwaken we in een ware nachtmerrie, waar mannen de macht hebben gegrepen door onze grootste kracht te verkrachten. Ze hebben er alles aan gedaan om ons onze bron te doen vergeten.
Oeroude Godinnen wijsheid mochten we niet meer aan elkaar doorgeven. Initiatie in de Liefdeskunst door middel van rituelen werd verboden. De Bijbel maakte van de Hogepriesteres Maria Magdalena een zondige Hoer en wij werden gestraft voor de seksuele wezens, die we zijn. Hierdoor is onze Goddelijke Licht ketting gebroken en vervangen door een chain of pain.
Intussen is onze prachtige Wereld, die door onze Helende, Heilige en Liefdevolle seks gemaakt werd, van ons afgepakt en totaal uit balans geraakt. We zijn door hen bewust van onze bron weggedreven.
Tijd om de door hen ontheiligde seks terug te kapen en dit wapen terug te brengen naar waar het hoort. In onze Liefde tempel, waar alle verbannen Godinnen hun Heilige Hoeren wijsheden voor ons hebben bewaard.
Deze kennis zit diep weggestopt in ons DNA. Tijd om deze Liefdeslessen, doorgegeven door Godinnen, zoals Inanna, Ishtar, Isis, Aphrodite en Venus op te diepen, aan te roepen en onze Licht ketting te herstellen.

We zijn expres tegen elkaar opgezet. Onzeker gemaakt over ons uiterlijk deden we alles om maar bij ze in de smaak te vallen. We verzwakten elkaar als jaloerse concurrenten en vergaten hierdoor, dat we bovenal Zusters zijn. Kwam ze dat even goed uit? Want stel je eens voor hoe sterk we zijn, als we samenwerken? Hier trappen we dus niet meer in.

Onze Wereld is gekaapt door een schijnheilig clubje verknipte freaks. Het fundament van hun macht is gebouwd op leugens en angst, waar mannen worden verleid om zich, in ruil voor hun ziel, bij deze club aan te sluiten. Ze worden door mee te doen aan duistere rituelen chantabel en medeplichtig gemaakt, zodat ze nooit zullen praten. Ook vrouwen verruilen hun ziel voor rijkdom en roem. Alle Aardse deuren zullen hierdoor moeiteloos voor deze clubleden opengaan, maar de Poorten van de Hemel blijven voor altijd gesloten.
Deze satanische opper pedo’s zijn niet alleen uit op macht, rijkdom en roem, maar azen vooral op het Licht en de onschuld van onze kinderen.

Deze strafbare feiten zijn zó ongelooflijk duister, dat het bijna niet meer te geloven valt. Het is veel makkelijker om weg te kijken, om te negeren en diegene, die alarm slaat als een gestoorde weg te zetten.

Deze monsters zijn verslaafd aan Adrenochroom, dat ze verkrijgen door een kind (onschuldig maagdenbloed hebben ze het liefst) seksueel te misbruiken, te martelen en zó bang te maken, dat Adrenaline in hun bloed vrijkomt. Door dit af te tappen en te drinken ontstaat een high. Hierdoor denkt deze satanische sekte een jeugdig uiterlijk te behouden en wanen ze zich oppermachtig.

Angst wordt gezaaid en Liefde verdwijnt onder dwang. Ons Licht wordt geoogst, waardoor duisternis verschijnt.

Als we niet snel wakker worden, is het straks te laat en raken we ons laatste beetje Vrijheid kwijt.

We moeten deze walgelijke Pedocratie de rug toekeren.
Het is NU of NOOIT!

Lieve, sterke, dappere Amazones van het Licht!

We zijn hier niet voor niks, op dit moment, in deze tijd.

Wij zijn niet machteloos.
Breek los uit dit collectieve minderwaardigheidscomplex!
Wij hebben toegang tot een ongekend grote macht.
Wij zijn de Krijgers van de Liefde.
Laten we de Godinnen kracht aan elkaar teruggeven, elkaar vergeven en onze lichamen niet meer aan die valse meesters overgeven.

Zij komen er niet meer in!
Zijn zijn niet ònze hoogste fantasie!
We doen niet meer mee aan hun verknipte natte droom.

Ons lichaam is onze eigen Tempel.
Wij bezitten de toegang  tot de Hemel op Aarde.
Vanaf nu bewaken wij als Amazones de Poorten van de Hemel.
We openen niet meer voor de valse meester met zijn spirituele energetische SOA.
Deze entiteiten zijn er alleen op uit om onze frequentie zo laag mogelijk te houden, want alleen op een lage frequentie hebben ze grip op ons.
Ons Heilige Hoerenrijk bevindt zich in hogere sferen.
Gebouwd op het fundament van onze Goddelijke vrouwelijke seksualiteit. Zo kunnen we met onze helende kracht de balans op Aarde herstellen. We komen terug bij de bron en kunnen trots zijn op onze Hemelse lichamen.
Laten we onze superkracht bundelen en niet langer in hun angst evangelies geloven.
We herstellen we onze Godinnen ketting en creëren we een netwerk van Licht en Liefde.
Dit is ons Heilige Hoerenrijk.

Daarom roep ik, Nobilé Amazon La Perla, alle Heilige Hoeren op tot een seksuele staking.

Tijd voor een seksuele reset!

AMEN, AWOMEN

Heilige Hoeren, verenig jullie!

nobilelaperla@gmail.com

Wie nu niet in opstand komt tegen deze griezels is medeplichtig.

Zet de Wereld op zijn kop?
Dan zijn de Hoeren top!

No sexual activity (foto Twitter)

Wij, Heilige Hoeren, dienen alleen de juiste Meester!

Journée de la Femme, 13 augustus 2020