Michel van Rijn – Aux armes, citoyens!

Schrik ervan, dat het Scholte Museum nu definitief verkocht is onder de kont van Rob vandaan. Schande en Zonde natuurlijk. Gemeente ambtenaren niet helemaal ‘Helder’.

Welke andere relatief kleine stad in Nederland kan pochen over zulk een internationaal en kundig geleid instituut? In plaats van het museum te koesteren is het blijkbaar aantrekkelijker voor een handje kortzichtige femelaren het museum voor 30 zilverlingen te verwoesten.

In mijn geboorteland, Frankrijk, zou de burger ten strijde trekken tegen zulks onrecht en stupiditeit. De barricaden op lieve mensen. Handtekeningen actie!!! Laat van U horen! Rob Scholte is een unieke man, een grenzeloze artiest, een hedendaagse Van Gogh en Mondriaan voor de prijs van een. Een verlies voor Den (niet zo) Helder.

Aux armes, citoyens!

Mail aan Rob Scholte Museum, 14 augustus 2018, 07:55

Meer informatie:

1. Loes Vermeer-Lagerveld. 18 augustus 2018 op 00:55

Helemaal mee eens dat de wijze waarop Rob is behandeld meer dan beschamend is. Rob is zeer onbehoorlijk behandeld en de gemeente zal daarvoor moeten boeten. Er lopen nog enige bodemprocedures…… een gemeente die op dit niveau handelt geeft zichzelf een dikke onvoldoende. Jammer voor de burgers dat Den Helder met dit beschamende dossier de landelijke pers haalt. Maar eens komt voor Rob de victorie….

Reacties zijn afgesloten bij dit onderwerp.