Mailwisseling tussen Rob Scholte Museum en de initiatiefneemster van de flyer Linda Rose-Smit

Van: Linda Rose Smit [mailto:lindarosesmit@me.com]
Verzonden: vrijdag 10 april 2015 17:46
Aan: Marc Nihot
CC: Windkracht 13
Onderwerp: Re: foto’s en info Kunst & Kitchen

Geachte heer Nihot,

We hebben verzocht aan de Nollen mee te doen, zij reageren niet. Verder is iedereen aanwezig. De folder van Top of Holland, die ons initiatief ondersteunt, zal nog op zich laten wachten, vandaar dat wij het dit jaar zelf doen.
Linda Rose Smit

lindarosesmit@me.com
(+31)0223 64 65 83
(+31)06 83 53 05 66

Op 10 apr. 2015, om 13:15 heeft Marc Nihot <info@marcnihot.nl> het volgende geschreven:

Geachte mevr. L. R. Smit,

Wij hebben niet eerder tijd gezien de mail van dinsdag te beantwoorden vanwege afwezigheid.
Het Rob Scholte Museum ziet af van deelname aan uw folder. Volgens ons is de lijst incompleet en doen alleen mee als iedereen word genoemd in een folder. Wij missen dan ook onder andere de Nollen.
Wij wachten op de folder/magazine van Top of Holland, waarin iedereen word vermeld.

Met vriendelijke groet,

Namens Rob Scholte Museum,