Kees de Jager – ROB SCHOLTE MUSEUM MOET (als het Half kan) IN POSTKANTOOR BLIJVEN

Groen Links Nieuws Brief, 15 september 2016

ROB SCHOLTE MUSEUM MOET (als het Half kan) IN POSTKANTOOR BLIJVEN

Op 31 augustus hebben Nel Dol en ik een Bezoek Gebracht aan het Rob Scholte Museum.

GroenLinks is er Steeds een Voorstander van geweest, dat het Conflict tussen Rob en de gemeente Op Gelost wordt en dat zijn Museum voor Den Helder Behouden blijft. Het Gevaar van Lang Lopende Conflicten, is dat het een ‘Prestige Zaak’ wordt en je in een Impasse Te Recht komt. Dat zou Erg Jammer zijn.

Op 29 Augustus hebben we het College Vragen Gesteld over de Voor Genomen ‘Op Knap Beurt’ van het Post Kantoor. Dat is volgens ons ‘Voor de Troepen Uit Lopen.’

Enorme Collectie

We zijn Hartelijk Ontvangen door Rob Scholte en zijn Assistent Marc Nihot, en hebben in een Open, Constructieve Sfeer een, Puur informatief, Gesprek Gevoerd. We zijn door het Gehele Gebouw Rond Geleid en waren Onder de Indruk van de Enorme Collectie Kunst in Alle Soorten, die Klaar ligt om Geëxposeerd te worden.

Het Gebouw is Goed Rol Stoel Toegankelijk en Bruikbaar. Er moet Nog Wel een Invaliden Toilet komen en op Enkele Plekken een ‘Ramp’ (Op Ritje). Rob staat Positief tegenover die (Relatief Kleine) Laatste Aanpassingen.

Groen Links Den Helder, 25 september 2016

Groen Links Nieuwsbrief 15 september 2016