Bar Café het Ankertje – Gedwongen Sluiting + Casper Duin – Café De Bier Bron naar Bestuurs Rechter in Zaak tegen Gemeente Den Helder + Exploitante Bier Bron wist Niks

Gedwongen Sluiting

KARAOKE EN DISCO
FEESTJE TE VIEREN?
VRAAG NAAR DE MOGELIJKHEDEN MET DISCO, KARAOKE, LIVE MUZIEK EN FILM OPNAME IS OOK MOGELIJK.

Gedwongen Sluiting Bar Café het Ankertje.
Koningstraat 25
Den Helder
Klanten Bedankt ()

Overheids Subsidie op Nieuw Bouw eist zijn Tol Nu Ook op Bestaande Goreca Gelegenheden.

Om Zo Veel Mogelijk Overheid Subsidie op Dure Woning Bouw te Kunnen Iit Buiten, die Eigenlijk is Bedoeld om Zo Snel Mogelijk Sociale Woningen in Nederland te Bouwen. Daar Waar Nodig is, werkt Den Helder in Middels Ook Vrolijk mee om Eigenaren van Panden, die Privé of aan Bedrijven Verhuren en Nog in Gebruik Zijn aan te Sporen tot Snelle Verkoop aan de Gemeente, zo dat deze Snel naar Vastgoed beheer Den Helder kunnen worden door Geschoven en Gesloopt voor de Bouw van Dure Woningen en Op Strijken van de Riante Bouw Subsidie om deze Later Weer tegen de Normale Prijs te kunnen Door Verkopen.

Een Uit Gekiend Verdien Model, waar deze Rubsidie dus Eigenlijk Niet voor was Bedoeld.

Een Lopend Horeca Bedrijf, dat Openbaar Toe Gankelijk is en door het Wet Artikel 7:290 Burgerlijk Wet Boek is na Huur Op Zegging Normaliter ook Beschermd tot dat de Rechter Anders Beslist en de Bewoner, die Al Jaren Woon Achtig boven zo’n Gelegenheid is, Geniet Huur Bescherming, maar komen Zonder Pardon Gelijk op Straat te staan.

Helaas betekent dit dus ook het Einde van het Pand Het Ankertje en de Boven Bewoner. De Grond is Verkocht door de fam. Buijs aan de Gemeente en deze stoot het Gelijk Weer door aan Vastgoed beheer Den Helder. Het heeft Bijna Iets Weg van een Criminele Organisatie onder het Mom van bBetere Woning Bouw. Maar Eigenlijk draait het dus Gewoon Alle Maal Weer om Zelf Verrijking.

De Geplande Bruiloft Receptie op 15 november van het Meisje, dat een Nood Oproep op Facebook had Heplaatst met een Moeder, die Niet Al Te Lang Meer te Leven heeft en op Kort Termijn Geen Beschikbare Ruimte kon Boeken, kan dus Helaas bij ons Ook Geen Door Gang Meer Vinden. Gelukkig is er op het Laatste Moment Elders voor haar Nog Iets Geregeld kunnen worden. De Geplande Live Muziek Op Tredens voor deze Maand, Volgende Maand en met de Kerst zijn Alle MaalGgeannuleerd.

Het Alternatief middels Verhuizing naar de Razende Bol op de Zuidstraat bleek een Behoorlijke Tegen Valler en Onhaalbaar door de Extreme Hoge Borg van 3.800 Euro en de Bij Komende Kosten van Her Stel Werk Zaamheden en In Richting voor deze Gesloopte Ruimte.

Wij zijn Nog aan het Rond Kijken dus Wie Weet is dit Misschien Nog Niet het Einde ()

Bar Café het Ankertje, 1 novemer 2018

Café De Bier Bron naar Bestuurs Rechter in Zaak tegen Gemeente Den Helder

Café de Bierbron (foto Helders Weekblad)
Café de Bier Bron (foto Helders Weekblad)

Den Helder – De Bestuurs Rechter van de Recht Bank in Alkmaar buigt zich woensdag over de Sluiting van Café De Bier Bron.

Op 15 juni 2018 trok Burgemeester Koen Schuiling de Vergunningen van Uit Baatster Ghislaine Lentz in, Onder Meer om dat zij volgens hem Verkeerde Informatie had Verstrekt over Wie daar de Leiding had. De Voor Zieningen Rechter bepaalde Eerder, dat de Zaak Niet Open mag in Af Wachting van de Behandeling van het Bezwaar.

Lentz en Twee Anderen maken woensdag Bezwaar tegen de In Trekking van de Drank en Horeca Vergunning, als mede de Exploitatie Vergunning.

Helderse Courant, dinsdag 2 april 2019 om 16:59 16:59

Exploitante Bier Bron wist Niks van Beelden

Burgemeester is in het Verleden blijven Hangen

Café De Bierbron Den Helder (foto Cyclomedia)

De Bier Bron Den Helder (foto Cyclomedia)

Den Helder – Exploitante Ghislaine Lentz staat naar Eigen Zeggen ’Weer te Popelen’ om de Deuren van Café De Bier Bron te Openen. Wat de Kansen daar op zijn, wordt binnen Zes Weken Duidelijk.

Dan doet Bestuurs Rechter J Maarleveld Uit Spraak in de Zaak, die Lentz heeft Aan Gespannen tegen Burgemeester Schuiling. De Zaak diende Gisteren bij de Recht Bank in Alkmaar. Aan Leiding daar voor is het In Trekken van de Exploitatie Vergunning en de Drank en Horeca Vergunning door Schuiling in juni Vorig Jaar. Sinds Dien is het Café aan de Bassin Gracht Gesloten. Op Basis van Politie Onder Zoek oordeelde de Burgemeester, dat Onjuiste Informatie bij de Aan Vraag’, werd haar Later Aan Gerekend.

Die Zweem kon Lentz, die het Pand huurt van de Bierbron BV van de Familie Post, Gister Ochtend Niet Helemaal Weg Nemen. Dat de Beelden van de Camera’s in het Horeca Etablissement Alleen in de Naast Gelegen woning van Peter Post te Zien waren, dat was haar naar Eigen Zeggen Niet Bekend. En dat de Pin Transacties van het Café Recht Streeks naar de Bank Rekening van de Bier Bron BV gingen, is volgens Lentz een Over Één Komst tussen haar en Aandeel Houder Post. Een Contract kon ze Even Wel Niet Over Leggen, Even Min als Bewijs van Betaling Verkeer over deze Deal. Lentz kon naar Eigen Zeggen Geen Zakelijke en Privé Rekening Openen. Na een Jaar zou de Totaal Op Brengst uit het Café worden Verrekend met de Huur en Andere Kosten. Leidend tot een Terug of Uit Betaling. Net voor het Verstrijken van de Termijn van Twaalf Maanden ging De Bier Bron op Slot. Lentz kampt Sinds Dien met Behoorlijke Schulden.

Lentz gaf toe Niet Adequaat te hebben Gehandeld bij de Af Wikkeling van een Vecht Partij in het Café. Haar Raads Man I Rigter meent, dat er een Reeks Missers Nodig is Om het Niet Na Leven van de Verantwoordelijkheden voor de Openbare Orde en Veiligheid te Billijken. “De Burgemeester is In het Verleden blijven Hangen“, oordeelde hij.

Ook de Aan Wezige Broers Post maakten Zelf en Namens de Bier Bron BV Bezwaar tegen de Beslissing van de Burgemeester. Zij werden door Bestuurs Rechter Maarleveld Niet Ontvankelijk Verklaard, om dat zij volgens hem Geen Direct Belang Hebbenden zijn.

Helderse Courant, 4 april 2019