Art Kitchen Gallery – Viering van het Einde van het Jaar met een December Show.

Logo Art Kitchen Gallery (foto Idem)

Viering van het Einde van het Jaar met een December Show.

Werk van Dorine Camps, Rob Scholte, Hugo Kaagman, Hans Koetsier, Ewerdt Hilgemann, Enzo Cucchi, Norman Dilworth, Carel Visser, Richard Long, Thomas Cicierski, Theo Niermeyer, Laurie Andersen, César Domela, Martin Parr, Milan Knízak, Franz Eggenschwiler, Sjoerd Buisman, Panamarenko, Joseph Beuys, Peter Hutchinson, A.R. Penck, Waldo Bien, Ben Patterson, Yvonne Trossèl, Norman Trapman, Pauline Wiertz, Laser 3.14, Michiel X, Jack Reubsaet, Janine Schimkat, Jan Henderikse

De artKitchen Gallery is aan de Hemonylaan 6a (Amsterdam) en is geopend van woe – za 13:00-18:00, maandag en dinsdag op afspraak.

De artKitchen Gallery is een projectruimte die sinds 1993 een brede collectie kunst biedt van nationale en internationale gerenommeerde kunstenaars in verschillende kunstdisciplines: schilderkunst, sculpturaal werk, fotografie, film/video en street art. Voorbeelden van kunstenaars zijn: Jan Henderikse, Ben Vautier, Idiots, Jos van der Sommen, Phil Bloom, Rob Scholte, Pauline Wiertz, Eddo Hartmann, Martijn van de Griendt, Ton Zwerver, Hugo Kaagman, Marlene Dumas, Aat Veldhoen. Daarnaast schrijft en publiceert artKitchen Gallery sinds haar oprichting publicaties en editions.

Graag komen we bij u langs, particulier of bedrijf, om zicht te krijgen op welke kunstwerken bij uw interieur of huisstijl passen. Voor een betaalbare prijs kunt u als particulier of bedrijf een mooie selectie maken uit onze omvangrijke collectie zowel voor zowel aankoop als verhuur. Daarnaast organiseert artKitchen gallery regelmatig kunst-events en projecten voor commerciële bedrijven, lokale overheden, musea en andere culturele instellingen.

Interesse? Neem vrijblijvend contact met ons op via info@artkitchen.nl

artKitchen Gallery
Hemonylaan 6a
1074 BE Amsterdam
31/6-22803829

Team:
Drs. Jeannette D. Dekeukeleire
Rosalie Dols, MA

Openingstijden:
Wo. t/m za. van 13:00-18:00
Buiten openingstijden op afspraak geopend.